Afhandeling
Contact medewerkers
Vindbaarheid website
Aanbeveling

Liahamelinck

Zeer tevreden. Met veel begrip en liefde behandeld. Alle lof.

Op rekening/certificaat/rouwkaart staat "in opdracht van dhr". Ik vind familie beter op zijn plaats. Kruimeltje was van de hele familie.

ms matrawie

Vriendelijk ontvangen door een aardige meneer die behalve behulpzaam was ons ook een kopje koffie aanbood,we hebben op een waardige manier afscheid kunnen nemen van onze lieve boxer... Vriendelijk ontvangen door een aardige meneer die behalve behulpzaam was ons ook een kopje koffie aanbood,we hebben op een waardige manier afscheid kunnen nemen van onze lieve boxer annie.Eenminpuntje was dat we haar as pas op zaterdag konden ophalen en ze op dinsdag was gecremeerd.Verder was de mevrouw die ondertussen achter de balie had plaatsgenomen koud en zakelijk,dat mag wat warmer en meelevende zijn in zo,n situatie,mensen hebben verdriet en het is wel wat meer dan een formulier invullen en afrekenen.

in de folder gelezen dat je eventueel bij de crematie aanwezig mocht zijn,misschien een tip om dit ook te vermelden?

Anne , Ruby, Demi en Chiara

Zeer goed ontvangen! Alle tijd gehad om afscheid te nemen van onze grote lieverd Bobo
Dit heeft ons veel goed gedaan !

Irene Baars

We zijn zeer tevreden met de manier waarop onze golden retriever Balou werd opgehaald en vooral de rust die het uitstraalde was op dit moeilijke moment van onschatbare waarde. Balou is uitgestrooid... We zijn zeer tevreden met de manier waarop onze golden retriever Balou werd opgehaald en vooral de rust die het uitstraalde was op dit moeilijke moment van onschatbare waarde. Balou is uitgestrooid onder de perenboom en dat is voor ons een rustgevende plaats. Hartelijk dank voor het kaartje, sloot een moeilijk hoofdstuk voor ons mooi af. Irene Baars, Barendrecht.

Familie Lotte

Wij zijn zeer tevreden. Vriendelijk personeel. In deze moeilijke tijd zijn wij heel goed geholpen. Namen echt de tijd voor ons. Heel erg bedankt.

Geen verbeterpunten of tips.

Ada

Heel te vreden goed opgevangen niet opdringerig om zaken aan te smeren helemaal niet. met koffie ontvangen en alle tijd om afscheid te kunnen nemen van onze zeer dierbare hond. hoop dat ik er nog... Heel te vreden goed opgevangen niet opdringerig om zaken aan te smeren helemaal niet. met koffie ontvangen en alle tijd om afscheid te kunnen nemen van onze zeer dierbare hond. hoop dat ik er nog lang weg kan blijven met de andere hond die wij nog hebben.Maar ga zeker terug naar dit bedrijf. kan het een ieder aanbevelen...
onze lieverd apart laten cremeren,en alles netjes afgehandeld.
Ada&Albert

Wij zijn bijzonder tevreden over uw ontvangst, de uitleg en het moment van afscheid nemen, waar alle tijd en rust voor was.
Ook bij het ophalen van de as vanmiddag was uw medewerker begaan nam...
Ook bij het ophalen van de as vanmiddag was uw medewerker begaan nam alle tijd voor een vriendelijk ges
prekje. Hartelijk dank hier voor. Fam van Eersel Gouda

Daniëlle kuiper

Zeer tevreden, ik raad dit dierencrematorium iedereen aan!

Rebecca Smallegange

Super bedrijf met melevende collega's!

Jeroen Lambooij

Absoluut tevreden. Simba heeft een bijzonder mooie dienst gekregen.