Afhandeling
Contact medewerkers
Vindbaarheid website
Aanbeveling

Melissa Van merkestein

Zeer tevreden !!! Vandaag 04.10.2018 me paard gebracht en we hebben zo mooi afscheid gehad op de meest mooie manier die je kunt wensen voor je paard !!! Super lief personeel met een groot hart voor... Zeer tevreden !!! Vandaag 04.10.2018 me paard gebracht en we hebben zo mooi afscheid gehad op de meest mooie manier die je kunt wensen voor je paard !!! Super lief personeel met een groot hart voor dieren hun hebben deze dag gemaakt tot de meest mooie dag die ik me kon wensen!!!

T.J.Sinoo

Ja heel erg tevreden

Kan volgens ons niet beter

Nee . Gaan slecht met de nabestaande om . Als je al zelf 3x achter je geld aan moet gaan . Verdien je geld over iemand rug heel slecht dit.

Nieuwe mensen in dienst nemen

Ang.Westerholt

Ja,mijn kat keurig netjes in ontvangst genomen, afscheid genomen, en 2 dagen erna weer opgehaald in een door mij uitgezochte urn. Mooi certificaat erbij.

De bereikbaarheid beter weergeven, en de website aanpassen, had een urn uitgezocht, maar die was er niet meer,

Mariska blok

Zeer vriendelijke mensen. Wordt echt de tijd genomen om afscheid te kunnen nemen. Er werd direct een afdrukje gemaakt van mijn hond zijn pootje, dit kreeg ik direct mee naar huis. Heel erg fijn.

Thea hoefsmit

Zeer tevreden heel vriendelijk en liefde vol behandeld voor mijn hondje ze stonden met alles klaar voor je niets was te veel.

Nee alles wat perfect

Scanu

Super service. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd

Karin Wassenaar

Ja, wij zijn heel tevreden en ik zou jullie bij iedereen aanbevelen.
Alles is keurig afgehandeld en we zijn netjes te woord gestaan.

Nee, alles was tiptop in orde.

Yolanda Anthonijs

Heel tevreden