Afhandeling
Contact medewerkers
Vindbaarheid website
Aanbeveling

Thea hoefsmit

Zeer tevreden heel vriendelijk en liefde vol behandeld voor mijn hondje ze stonden met alles klaar voor je niets was te veel.

Nee alles wat perfect

Scanu

Super service. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd

Karin Wassenaar

Ja, wij zijn heel tevreden en ik zou jullie bij iedereen aanbevelen.
Alles is keurig afgehandeld en we zijn netjes te woord gestaan.

Nee, alles was tiptop in orde.

Yolanda Anthonijs

Heel tevreden

Redelijk

Reeds telefonisch besproken

Liahamelinck

Zeer tevreden. Met veel begrip en liefde behandeld. Alle lof.

Op rekening/certificaat/rouwkaart staat "in opdracht van dhr". Ik vind familie beter op zijn plaats. Kruimeltje was van de hele familie.

ms matrawie

Vriendelijk ontvangen door een aardige meneer die behalve behulpzaam was ons ook een kopje koffie aanbood,we hebben op een waardige manier afscheid kunnen nemen van onze lieve boxer... Vriendelijk ontvangen door een aardige meneer die behalve behulpzaam was ons ook een kopje koffie aanbood,we hebben op een waardige manier afscheid kunnen nemen van onze lieve boxer annie.Eenminpuntje was dat we haar as pas op zaterdag konden ophalen en ze op dinsdag was gecremeerd.Verder was de mevrouw die ondertussen achter de balie had plaatsgenomen koud en zakelijk,dat mag wat warmer en meelevende zijn in zo,n situatie,mensen hebben verdriet en het is wel wat meer dan een formulier invullen en afrekenen.

in de folder gelezen dat je eventueel bij de crematie aanwezig mocht zijn,misschien een tip om dit ook te vermelden?

Anne , Ruby, Demi en Chiara

Zeer goed ontvangen! Alle tijd gehad om afscheid te nemen van onze grote lieverd Bobo
Dit heeft ons veel goed gedaan !

Irene Baars

We zijn zeer tevreden met de manier waarop onze golden retriever Balou werd opgehaald en vooral de rust die het uitstraalde was op dit moeilijke moment van onschatbare waarde. Balou is uitgestrooid... We zijn zeer tevreden met de manier waarop onze golden retriever Balou werd opgehaald en vooral de rust die het uitstraalde was op dit moeilijke moment van onschatbare waarde. Balou is uitgestrooid onder de perenboom en dat is voor ons een rustgevende plaats. Hartelijk dank voor het kaartje, sloot een moeilijk hoofdstuk voor ons mooi af. Irene Baars, Barendrecht.

Familie Lotte

Wij zijn zeer tevreden. Vriendelijk personeel. In deze moeilijke tijd zijn wij heel goed geholpen. Namen echt de tijd voor ons. Heel erg bedankt.

Geen verbeterpunten of tips.