Afhandeling
Contact medewerkers
Vindbaarheid website
Aanbeveling

Patty Devilee

We werden ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangen aan de Satijnbloem in Rotterdam... Helaas in korte tijd twee maal geweest met mijn moeder, maar ik kan niks anders zeggen dan dat het super... We werden ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangen aan de Satijnbloem in Rotterdam... Helaas in korte tijd twee maal geweest met mijn moeder, maar ik kan niks anders zeggen dan dat het super fijne mensen zijn.

Geen verbeterpunten.

Carel Versteeg

We zijn vriendelijk geholpen, door een medewerker van het bedrijf die een lijstje opmaakte van onze kat Kip voor de crematie, we mochten Kip in een mand leggen, waarna de medewerker de zorg verder... We zijn vriendelijk geholpen, door een medewerker van het bedrijf die een lijstje opmaakte van onze kat Kip voor de crematie, we mochten Kip in een mand leggen, waarna de medewerker de zorg verder van ons over nam. wij hebben een certificaat thuis ontvangen van de crematie, en ook een kaartje waar ons veel sterkte werd toegewenst.

bij het verplaatsen van onze kat naar de mand van Majesta wilde ik mijn handen wassen, want er was wat vocht van mijn kat op mijn hand gekomen. maar ik zag geen kraan, dus ik kon ze niet wassen.... bij het verplaatsen van onze kat naar de mand van Majesta wilde ik mijn handen wassen, want er was wat vocht van mijn kat op mijn hand gekomen. maar ik zag geen kraan, dus ik kon ze niet wassen. (Aandachtspunt)

Louse Heuvelman

Gisteren heeft mijn zoon zijn maatje Clive moeten laten inslapen. Wij hebben hem bij jullie gebracht. De ontvangst was goed. Mooie aula. Gaf mij een sereen gevoel. Als een warme deken. Zij hebben... Gisteren heeft mijn zoon zijn maatje Clive moeten laten inslapen. Wij hebben hem bij jullie gebracht. De ontvangst was goed. Mooie aula. Gaf mij een sereen gevoel. Als een warme deken. Zij hebben ons alle tijd gegeven en ons al die tijd alleen gelaten.
Voor mij kon het niet beter.
Dank jullie wel. Moeder

Absoluut geen

m Bak

Niet helemaal

Ja zeker Klantvriendelijkheid !Hond Labrador Flynn 14 jaar laten cremeren. Bij aankomst redelijk ontvangen, mooie rustige omgeving zoals het hoort, nog afscheid kunnen nemen.
Er werd gevraagd...
Er werd gevraagd hoeveel hij woog. Hij was een week voor crematie bij dierenarts nog gewogen. 29.6kg, Dit werd opgeschreven. nog even vermeld dat hij vroeger dik was en 38 kg heeft gewogen. Toen ik Flynn vanmiddag op ging halen werd er meteen gezegd dat hij 32kg woog. Ik zei dat dit niet zo is. De vrouw gaf me zijn tas met as erin en zei ja hoor voel maar hij is zwaar .........??? He ? Belachelijk!
Afijn ik ging gewoon betalen want ik laat mn hond cremeren om sentimentele waarde en dat is toch duur dus whatever! Zegt de vrouw ook nog dat ik het over 38 kg had toen ik hem bracht. Ik zei dat klopt hij was erg zwaar vroeger maar even uitgelegd dat ik niet lieg , toch nog haar hand geschud en ben weggegaan. Bah ,boos en niet blij met zo'n ervaring!!!!
Als ik bij jullie zou werken en de weegschaal is anders dan bij de dierenarts dan zou ik vriendelijk uitleggen dat dat wel eens zou kunnen. Ik zou zeker mensen niet het gevoel geven dat ze liegen want dat is niet zo. Dit gaat niet om het geld maar de manier waarop! De strooikoker ziet er mooi uit maar op het certificaat staat ook dat ik uit zoetermeer kom. Dat is dus Zevenhuizen en was verkeerd genoteerd door dezelfde mevrouw :(

Adriana van den Bosch

Ja.

niks

Wij zijn zeer goed geholpen bij het afscheid van onze "Witte" we konden er alle tijd voor nemen.
De begeleiding was zeer professioneel onze dank hiervoor.

geen.

Kim van Hesteren

Ontzettend tevreden. Het is duidelijk dat Majesta Rotterdam je overleden dier met respect behandeld.
Je mag precies aangeven wat je wilt. Vandaag een hele mooie tas met het as, een plukje haar en een pootafdruk met naam
ontvangen. Tevens een certificaat van overlijden. Kan niet anders zeggen dan dat ik hier een warm gevoel bij krijg.
Majesta: keurig gedaan en heel erg bedankt.

A.Westerholt

Zeer tevreden, na eerdere ervarjng voor mijn katje, nu ook met mijn lieve hondjd Misty geweest, mooie ruimte goed ontvangen en alle tijd gehad om afscheid en foto's te nemen, niet opdringerig, maar... Zeer tevreden, na eerdere ervarjng voor mijn katje, nu ook met mijn lieve hondjd Misty geweest, mooie ruimte goed ontvangen en alle tijd gehad om afscheid en foto's te nemen, niet opdringerig, maar ik wist wat ik wilde!
Vandaag de as opgehaald allemmaal keurig in orde met certificaat en pootafdruk en plukje haar.
Ik heb wel anders meegemaakt!

Het is mooi en naar tevredenheid afgesloten!

beugelink

Nee ik ben niet tevreden
onze hond is bij de dierenarts ingeslapen dinsdag 6 november
hij zou op gehaald worden door het crematorium bij de dierenarts
wij hebben gekozen voor...
Nee ik ben niet tevreden
onze hond is bij de dierenarts ingeslapen dinsdag 6 november
hij zou op gehaald worden door het crematorium bij de dierenarts
wij hebben gekozen voor collectieve crematie
wij hoorden niets van jullie dus hebben we donderdag 8 november gebeld hoorde we dat onze bowie al gecremeerd was maar we hebben tot heden 13 november nog geen bericht gehad wij zijn dus totaal niet tevreden

de mensen hebben al verdriet dus zou t netjes zijn om bericht te sturen van hoe of wat

Van der Hoek

Zeker tevreden, we komen hier niet voor niets iedere keer terug. Alles mag op je eigen manier, zoals je het zelf graag wilt. Je krijgt alle tijd die je nodig hebt. Zeer meegaand en vriendelijk. Ik... Zeker tevreden, we komen hier niet voor niets iedere keer terug. Alles mag op je eigen manier, zoals je het zelf graag wilt. Je krijgt alle tijd die je nodig hebt. Zeer meegaand en vriendelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand vervelende dingen heeft meegemaakt hier. De medewerkers zijn vol begrip. Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen.