Afhandeling
Contact medewerkers
Vindbaarheid website
Aanbeveling

Kim van Hesteren

Ontzettend tevreden. Het is duidelijk dat Majesta Rotterdam je overleden dier met respect behandeld.
Je mag precies aangeven wat je wilt. Vandaag een hele mooie tas met het as, een plukje haar en een pootafdruk met naam
ontvangen. Tevens een certificaat van overlijden. Kan niet anders zeggen dan dat ik hier een warm gevoel bij krijg.
Majesta: keurig gedaan en heel erg bedankt.

A.Westerholt

Zeer tevreden, na eerdere ervarjng voor mijn katje, nu ook met mijn lieve hondjd Misty geweest, mooie ruimte goed ontvangen en alle tijd gehad om afscheid en foto's te nemen, niet opdringerig, maar... Zeer tevreden, na eerdere ervarjng voor mijn katje, nu ook met mijn lieve hondjd Misty geweest, mooie ruimte goed ontvangen en alle tijd gehad om afscheid en foto's te nemen, niet opdringerig, maar ik wist wat ik wilde!
Vandaag de as opgehaald allemmaal keurig in orde met certificaat en pootafdruk en plukje haar.
Ik heb wel anders meegemaakt!

Het is mooi en naar tevredenheid afgesloten!

beugelink

Nee ik ben niet tevreden
onze hond is bij de dierenarts ingeslapen dinsdag 6 november
hij zou op gehaald worden door het crematorium bij de dierenarts
wij hebben gekozen voor...
Nee ik ben niet tevreden
onze hond is bij de dierenarts ingeslapen dinsdag 6 november
hij zou op gehaald worden door het crematorium bij de dierenarts
wij hebben gekozen voor collectieve crematie
wij hoorden niets van jullie dus hebben we donderdag 8 november gebeld hoorde we dat onze bowie al gecremeerd was maar we hebben tot heden 13 november nog geen bericht gehad wij zijn dus totaal niet tevreden

de mensen hebben al verdriet dus zou t netjes zijn om bericht te sturen van hoe of wat

Van der Hoek

Zeker tevreden, we komen hier niet voor niets iedere keer terug. Alles mag op je eigen manier, zoals je het zelf graag wilt. Je krijgt alle tijd die je nodig hebt. Zeer meegaand en vriendelijk. Ik... Zeker tevreden, we komen hier niet voor niets iedere keer terug. Alles mag op je eigen manier, zoals je het zelf graag wilt. Je krijgt alle tijd die je nodig hebt. Zeer meegaand en vriendelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand vervelende dingen heeft meegemaakt hier. De medewerkers zijn vol begrip. Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen.

P. Keulers

Nee, verre van dat!

Totaal geen inlevingsvermogen terwijl wij net terug kwamen van DA na het inslapen van onze hond. Bij afscheid nemen werden we niet eens 1 minuut alleen gelaten. Geen informatie wat allemaal kon. Achteraf lezen we alle mogelijkheden op de site. Dit had ons verteld moeten worden. Wij waren nog zo in shock van het verlies en gelijk van DA naar jullie. Had graag meer info en medeleven gehad.

Melissa Van merkestein

Zeer tevreden !!! Vandaag 04.10.2018 me paard gebracht en we hebben zo mooi afscheid gehad op de meest mooie manier die je kunt wensen voor je paard !!! Super lief personeel met een groot hart voor... Zeer tevreden !!! Vandaag 04.10.2018 me paard gebracht en we hebben zo mooi afscheid gehad op de meest mooie manier die je kunt wensen voor je paard !!! Super lief personeel met een groot hart voor dieren hun hebben deze dag gemaakt tot de meest mooie dag die ik me kon wensen!!!

T.J.Sinoo

Ja heel erg tevreden

Kan volgens ons niet beter

Nee . Gaan slecht met de nabestaande om . Als je al zelf 3x achter je geld aan moet gaan . Verdien je geld over iemand rug heel slecht dit.

Nieuwe mensen in dienst nemen

Ang.Westerholt

Ja,mijn kat keurig netjes in ontvangst genomen, afscheid genomen, en 2 dagen erna weer opgehaald in een door mij uitgezochte urn. Mooi certificaat erbij.

De bereikbaarheid beter weergeven, en de website aanpassen, had een urn uitgezocht, maar die was er niet meer,

Mariska blok

Zeer vriendelijke mensen. Wordt echt de tijd genomen om afscheid te kunnen nemen. Er werd direct een afdrukje gemaakt van mijn hond zijn pootje, dit kreeg ik direct mee naar huis. Heel erg fijn.