Afhandeling
Vindbaarheid website
Aanbeveling

Mario

Na het overlijden van onze Jack Russel Edje
Zeer professioneel geholpen door hun .
En met een rustig gevoel onze hond bij hun achtergelaten voor crematie

Geen verbeter punten

jeannet kuis

Zer tevreden heb vanaf 2010 4 malamutes individueel laten cremeren.waren heel betrokken bij het verlies.heb alle honden waren netjes opgebaard kon rustig afscheid nemen.de laatste is vandaag op... Zer tevreden heb vanaf 2010 4 malamutes individueel laten cremeren.waren heel betrokken bij het verlies.heb alle honden waren netjes opgebaard kon rustig afscheid nemen.de laatste is vandaag op 3-7-2019 gecremmeerdwaren zo betrokken.heel veel respekkt voor jullie .heel veel dank aan de 2 mannen die allebei rob heten en ook de andere man die er altijd bij is weet helaas niet zijn naam.heel veel dank

nee alles gaat perfekt

Rijneveld

Met onze lieve Pan hebben jullie super goed verzorgd. Wij hebben goede steun gekregen vooral jullie begrip en medeleven is heel fijn. Heerlijke rustige sfeer. Goede uitleg bij vragen.

Familie Smit

Heel tevreden, we hadden gekozen om de crematie bij te wonen. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen met een kopje koffie en konden we rustig afscheid nemen van ons hondje, die mooi op een... Heel tevreden, we hadden gekozen om de crematie bij te wonen. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen met een kopje koffie en konden we rustig afscheid nemen van ons hondje, die mooi op een baar lag. Toen we klaar waren voor de crematie werd hij heel respectvol naar de crematie ruimte gereden. Na de crematie werd er keurig gevraagd wanneer we de as wilden ophalen. Die konden we ophalen wanneer we er klaar voor waren. Het kon nog diezelfde middag, maar ook over bijvoorbeeld twee weken. Wij hebben ervoor gekozen om hem diezelfde middag op te halen omdat dat goed voelde voor ons. Ook de man aan de telefoon (Rob) klonk heel prettig en vriendelijk. Kortom, een mooi en waardig afscheid.

Patty Devilee

We werden ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangen aan de Satijnbloem in Rotterdam... Helaas in korte tijd twee maal geweest met mijn moeder, maar ik kan niks anders zeggen dan dat het super... We werden ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangen aan de Satijnbloem in Rotterdam... Helaas in korte tijd twee maal geweest met mijn moeder, maar ik kan niks anders zeggen dan dat het super fijne mensen zijn.

Geen verbeterpunten.

Carel Versteeg

We zijn vriendelijk geholpen, door een medewerker van het bedrijf die een lijstje opmaakte van onze kat Kip voor de crematie, we mochten Kip in een mand leggen, waarna de medewerker de zorg verder... We zijn vriendelijk geholpen, door een medewerker van het bedrijf die een lijstje opmaakte van onze kat Kip voor de crematie, we mochten Kip in een mand leggen, waarna de medewerker de zorg verder van ons over nam. wij hebben een certificaat thuis ontvangen van de crematie, en ook een kaartje waar ons veel sterkte werd toegewenst.

bij het verplaatsen van onze kat naar de mand van Majesta wilde ik mijn handen wassen, want er was wat vocht van mijn kat op mijn hand gekomen. maar ik zag geen kraan, dus ik kon ze niet wassen. (Aandachtspunt)

Louse Heuvelman

Gisteren heeft mijn zoon zijn maatje Clive moeten laten inslapen. Wij hebben hem bij jullie gebracht. De ontvangst was goed. Mooie aula. Gaf mij een sereen gevoel. Als een warme deken. Zij hebben... Gisteren heeft mijn zoon zijn maatje Clive moeten laten inslapen. Wij hebben hem bij jullie gebracht. De ontvangst was goed. Mooie aula. Gaf mij een sereen gevoel. Als een warme deken. Zij hebben ons alle tijd gegeven en ons al die tijd alleen gelaten.
Voor mij kon het niet beter.
Dank jullie wel. Moeder

Absoluut geen

m Bak

Niet helemaal

Ja zeker Klantvriendelijkheid !Hond Labrador Flynn 14 jaar laten cremeren. Bij aankomst redelijk ontvangen, mooie rustige omgeving zoals het hoort, nog afscheid kunnen nemen.
Er werd gevraagd hoeveel hij woog. Hij was een week voor crematie bij dierenarts nog gewogen. 29.6kg, Dit werd opgeschreven. nog even vermeld dat hij vroeger dik was en 38 kg heeft gewogen. Toen ik Flynn vanmiddag op ging halen werd er meteen gezegd dat hij 32kg woog. Ik zei dat dit niet zo is. De vrouw gaf me zijn tas met as erin en zei ja hoor voel maar hij is zwaar .........??? He ? Belachelijk!
Afijn ik ging gewoon betalen want ik laat mn hond cremeren om sentimentele waarde en dat is toch duur dus whatever! Zegt de vrouw ook nog dat ik het over 38 kg had toen ik hem bracht. Ik zei dat klopt hij was erg zwaar vroeger maar even uitgelegd dat ik niet lieg , toch nog haar hand geschud en ben weggegaan. Bah ,boos en niet blij met zo'n ervaring!!!!
Als ik bij jullie zou werken en de weegschaal is anders dan bij de dierenarts dan zou ik vriendelijk uitleggen dat dat wel eens zou kunnen. Ik zou zeker mensen niet het gevoel geven dat ze liegen want dat is niet zo. Dit gaat niet om het geld maar de manier waarop! De strooikoker ziet er mooi uit maar op het certificaat staat ook dat ik uit zoetermeer kom. Dat is dus Zevenhuizen en was verkeerd genoteerd door dezelfde mevrouw :(

Adriana van den Bosch

Ja.

niks

Wij zijn zeer goed geholpen bij het afscheid van onze "Witte" we konden er alle tijd voor nemen.
De begeleiding was zeer professioneel onze dank hiervoor.

geen.