Afhandeling

J

ZEER ZEKER NIET

OPLICHTING

Jan van der Pol

Wij hebben net onze hond opgehaald en zijn blij hoe hij na zijn dood liefdevol is behandeld. Wij zijn zorgvuldig meegenomen in een proces dat altijd heel moeilijk is. Onze dankbaarheid is groot.

De afhaalkast buiten zou ik persoonlijk liever in een halletje zien. Maar dit is puur gevoelsmatig.

Annet Verhorst

Ik ben heel tevreden ,ook het herdenkingshartje is zo mooi onze Sophie is met respect behandeld

ik zou zo geen verbeterpunten kunnen bedenken zoals ik het ervaren heb tonen jullie veel respect voor de dieren en hun familie

Danielle

Zeker!

Ga Zo door!

Ellen

Heel tevreden

Eigenlijk niet

De Beer

Zeer tevreden

Vond het heel fijn dat ik te woord gestaan ben door een behulpzame medewerker, op een zaterdagavond. Het Weekend is altijd lastig als er wat gebeurt.

Ja, meer dan dat

Review plaatsen op site van andere Majesta vestigingen blijkt niet mogelijk

Fam Scherpenisse

Nadat onze liever Boomer is ingeslapen hebben wij hem zelf weg gebracht naar Majesta. We kregen alle gelegenheid om afscheid te nemen. ( het was weekend) we zochten n mooi urntje uit en zouden... Nadat onze liever Boomer is ingeslapen hebben wij hem zelf weg gebracht naar Majesta. We kregen alle gelegenheid om afscheid te nemen. ( het was weekend) we zochten n mooi urntje uit en zouden Boomer dinsdag weer op mogen halen. Op maandag hebben we gebeld Hoe laat Boomer gecremeerd werd en werden we keurig te woord gestaan. S Middags werden we gebeld dat de urn te klein was en er werd naar een oplossing gezocht. De meer kosten nam Majesta voor rekening. Vandaag is Boomer thuis gekomen. Het is n andere urn geworden , maar zeker ook mooi. We zijn met respect behandeld en de mensen die er werken leven met je mee. Ze kennen je verdriet. Ik kan alleen maar vol lof praten over Majesta. Nogmaals dank u wel voor de keurige afhandeling.

Mario

Na het overlijden van onze Jack Russel Edje
Zeer professioneel geholpen door hun .
En met een rustig gevoel onze hond bij hun achtergelaten voor crematie

Geen verbeter punten

jeannet kuis

Zer tevreden heb vanaf 2010 4 malamutes individueel laten cremeren.waren heel betrokken bij het verlies.heb alle honden waren netjes opgebaard kon rustig afscheid nemen.de laatste is vandaag op... Zer tevreden heb vanaf 2010 4 malamutes individueel laten cremeren.waren heel betrokken bij het verlies.heb alle honden waren netjes opgebaard kon rustig afscheid nemen.de laatste is vandaag op 3-7-2019 gecremmeerdwaren zo betrokken.heel veel respekkt voor jullie .heel veel dank aan de 2 mannen die allebei rob heten en ook de andere man die er altijd bij is weet helaas niet zijn naam.heel veel dank

nee alles gaat perfekt