Afhandeling
Contact medewerkers
Vindbaarheid website
Aanbeveling

Fam.Rozemeijer / Stolk

ZEER tevreden. Erg vriendelijk geholpen, nemen de tijd om je afscheid te laten nemen en behandelen je dierenvriendje heel liefdevol.

NIETS zo blijven doen
Dankjewel voor de goede en vriendelijke behandeling van onze Loebas.

Fam W Knap

Heel tevreden zowel bij het afscheid nemen ter plekken en brief wanneer de crematie heeft plaats gevonden als wel betaling week na crematie

dit is voor mij het maximale wat u heel goed doet

J. Toebak

Super lief ontvangen, leven zeer met je intense verdriet mee, ook na het ophalen van het as.

Andrea van Ieperen

Ik ben meer dan tevreden over jullie. Mocht ik ooit weer in dezelfde situatie komen, dan kom ik zeker bij jullie terug. Ik durfde mijn kat met een goed gevoel bij jullie achter te laten.

Alles is perfect en met veel respect verlopen. Geen verbeterpunten of tips.

Ronald Mars

Beste alle
Wij zijn zeer tevreden met het verlies van ons honden kindje ook jullie insteek niets teveel
Ook de attentie enz ga zo door daar worden mensen vrolijk van in deze periode Beste alle
Ook de attentie enz ga zo door daar worden mensen vrolijk van in deze periode
Groet jaq & Ron Zevenhuizen

Zeer verzorgd en ook medeleven is er

Leeuwenhage

Begin 2020 mijn dochter haar hamster naar Rotterdam Noord gebracht, in oktober overleed plotseling onze kater. Hij is naar Rotterdam Zuid gebracht. Bij allebei heel goed gevoel en een prettige... Begin 2020 mijn dochter haar hamster naar Rotterdam Noord gebracht, in oktober overleed plotseling onze kater. Hij is naar Rotterdam Zuid gebracht. Bij allebei heel goed gevoel en een prettige ervaring ondanks ons verdriet. Kundige medewerkers en nemen alle tijd.

J

ZEER ZEKER NIET

OPLICHTING

Jan van der Pol

Wij hebben net onze hond opgehaald en zijn blij hoe hij na zijn dood liefdevol is behandeld. Wij zijn zorgvuldig meegenomen in een proces dat altijd heel moeilijk is. Onze dankbaarheid is groot.

De afhaalkast buiten zou ik persoonlijk liever in een halletje zien. Maar dit is puur gevoelsmatig.

Annet Verhorst

Ik ben heel tevreden ,ook het herdenkingshartje is zo mooi onze Sophie is met respect behandeld

ik zou zo geen verbeterpunten kunnen bedenken zoals ik het ervaren heb tonen jullie veel respect voor de dieren en hun familie

Danielle

Zeker!