Afhandeling
Contact medewerkers
Vindbaarheid website
Aanbeveling

Van der Hoek

Zeker tevreden, we komen hier niet voor niets iedere keer terug. Alles mag op je eigen manier, zoals je het zelf graag wilt. Je krijgt alle tijd die je nodig hebt. Zeer meegaand en vriendelijk. Ik...

P. Keulers

Nee, verre van dat!

Totaal geen inlevingsvermogen terwijl wij net terug kwamen van DA na het inslapen van onze hond. Bij afscheid nemen werden we niet eens 1 minuut alleen gelaten. Geen informatie wat allemaal kon. Achteraf lezen we alle mogelijkheden op de site. Dit had ons verteld moeten worden. Wij waren nog zo in shock van het verlies en gelijk van DA naar jullie. Had graag meer info en medeleven gehad.

Melissa Van merkestein

Zeer tevreden !!! Vandaag 04.10.2018 me paard gebracht en we hebben zo mooi afscheid gehad op de meest mooie manier die je kunt wensen voor je paard !!! Super lief personeel met een groot hart voor...

T.J.Sinoo

Ja heel erg tevreden

Kan volgens ons niet beter

Nee . Gaan slecht met de nabestaande om . Als je al zelf 3x achter je geld aan moet gaan . Verdien je geld over iemand rug heel slecht dit.

Nieuwe mensen in dienst nemen

Ang.Westerholt

Ja,mijn kat keurig netjes in ontvangst genomen, afscheid genomen, en 2 dagen erna weer opgehaald in een door mij uitgezochte urn. Mooi certificaat erbij.

De bereikbaarheid beter weergeven, en de website aanpassen, had een urn uitgezocht, maar die was er niet meer,

Mariska blok

Zeer vriendelijke mensen. Wordt echt de tijd genomen om afscheid te kunnen nemen. Er werd direct een afdrukje gemaakt van mijn hond zijn pootje, dit kreeg ik direct mee naar huis. Heel erg fijn.

Thea hoefsmit

Zeer tevreden heel vriendelijk en liefde vol behandeld voor mijn hondje ze stonden met alles klaar voor je niets was te veel.

Nee alles wat perfect

Scanu

Super service. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd

Karin Wassenaar

Ja, wij zijn heel tevreden en ik zou jullie bij iedereen aanbevelen.
Alles is keurig afgehandeld en we zijn netjes te woord gestaan.

Nee, alles was tiptop in orde.