Afhandeling

Heel tevreden

Eigenlijk niet

De Beer

Zeer tevreden

Vond het heel fijn dat ik te woord gestaan ben door een behulpzame medewerker, op een zaterdagavond. Het Weekend is altijd lastig als er wat gebeurt.

Ja, meer dan dat

Review plaatsen op site van andere Majesta vestigingen blijkt niet mogelijk

Fam Scherpenisse

Nadat onze liever Boomer is ingeslapen hebben wij hem zelf weg gebracht naar Majesta. We kregen alle gelegenheid om afscheid te nemen. ( het was weekend) we zochten n mooi urntje uit en zouden... Nadat onze liever Boomer is ingeslapen hebben wij hem zelf weg gebracht naar Majesta. We kregen alle gelegenheid om afscheid te nemen. ( het was weekend) we zochten n mooi urntje uit en zouden Boomer dinsdag weer op mogen halen. Op maandag hebben we gebeld Hoe laat Boomer gecremeerd werd en werden we keurig te woord gestaan. S Middags werden we gebeld dat de urn te klein was en er werd naar een oplossing gezocht. De meer kosten nam Majesta voor rekening. Vandaag is Boomer thuis gekomen. Het is n andere urn geworden , maar zeker ook mooi. We zijn met respect behandeld en de mensen die er werken leven met je mee. Ze kennen je verdriet. Ik kan alleen maar vol lof praten over Majesta. Nogmaals dank u wel voor de keurige afhandeling.

Mario

Na het overlijden van onze Jack Russel Edje
Zeer professioneel geholpen door hun .
En met een rustig gevoel onze hond bij hun achtergelaten voor crematie

Geen verbeter punten

jeannet kuis

Zer tevreden heb vanaf 2010 4 malamutes individueel laten cremeren.waren heel betrokken bij het verlies.heb alle honden waren netjes opgebaard kon rustig afscheid nemen.de laatste is vandaag op... Zer tevreden heb vanaf 2010 4 malamutes individueel laten cremeren.waren heel betrokken bij het verlies.heb alle honden waren netjes opgebaard kon rustig afscheid nemen.de laatste is vandaag op 3-7-2019 gecremmeerdwaren zo betrokken.heel veel respekkt voor jullie .heel veel dank aan de 2 mannen die allebei rob heten en ook de andere man die er altijd bij is weet helaas niet zijn naam.heel veel dank

nee alles gaat perfekt

Rijneveld

Met onze lieve Pan hebben jullie super goed verzorgd. Wij hebben goede steun gekregen vooral jullie begrip en medeleven is heel fijn. Heerlijke rustige sfeer. Goede uitleg bij vragen.

Familie Smit

Heel tevreden, we hadden gekozen om de crematie bij te wonen. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen met een kopje koffie en konden we rustig afscheid nemen van ons hondje, die mooi op een... Heel tevreden, we hadden gekozen om de crematie bij te wonen. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen met een kopje koffie en konden we rustig afscheid nemen van ons hondje, die mooi op een baar lag. Toen we klaar waren voor de crematie werd hij heel respectvol naar de crematie ruimte gereden. Na de crematie werd er keurig gevraagd wanneer we de as wilden ophalen. Die konden we ophalen wanneer we er klaar voor waren. Het kon nog diezelfde middag, maar ook over bijvoorbeeld twee weken. Wij hebben ervoor gekozen om hem diezelfde middag op te halen omdat dat goed voelde voor ons. Ook de man aan de telefoon (Rob) klonk heel prettig en vriendelijk. Kortom, een mooi en waardig afscheid.

Patty Devilee

We werden ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangen aan de Satijnbloem in Rotterdam... Helaas in korte tijd twee maal geweest met mijn moeder, maar ik kan niks anders zeggen dan dat het super... We werden ontzettend vriendelijk en gastvrij ontvangen aan de Satijnbloem in Rotterdam... Helaas in korte tijd twee maal geweest met mijn moeder, maar ik kan niks anders zeggen dan dat het super fijne mensen zijn.

Geen verbeterpunten.