Klantvriendelijkheid Assistente
Deskundigheid Assistente
Omgang met uw huisdier
Uitleg en nazorg

Laurence Ham

Afgelopen zaterdag, 23 september 2023 kwamen wij langs om mijn lieve hamster te laten inslapen. We waren onder de indruk van de liefdevolle wijze waarop de behandelende dierenarts ons geholpen... Afgelopen zaterdag, 23 september 2023 kwamen wij langs om mijn lieve hamster te laten inslapen. We waren onder de indruk van de liefdevolle wijze waarop de behandelende dierenarts ons geholpen heeft.
Dank daarvoor!

Geen.

Yvonne

Heel fijn

Nee

Fam. Winterink

Reeds 22 jaar met diverse honden bij deze praktijk. Eerst bij Walter op de Westerweg, vervolgens bij de de diverse artsen naast de bowlingbaan en nu bij de dames in het nette mooie nieuwe pand.... Reeds 22 jaar met diverse honden bij deze praktijk. Eerst bij Walter op de Westerweg, vervolgens bij de de diverse artsen naast de bowlingbaan en nu bij de dames in het nette mooie nieuwe pand. Altijd eerlijk en professioneel, ook betrokken. Samen met de vakkundige assistentes een prima team voor ons.

Geen idee.

Renee

Ik en mijn kater zijn erg fijn geholpen. De assistentes zijn altijd even vriendelijk aan de telefoon en behulpzaam. De dierenarts Suzanne kwam ook erg fijn over en gaf een fijne uitleg.

Sandra Halsema

Ontzettend aardige arts en assistenten getroffen afgelopen zaterdag 26/9/20, toen ik met onze Bullmastiff als “ vreemde” patiënt kwam. Onze eigen dierenarts was wegens omstandigheden die dag niet... Ontzettend aardige arts en assistenten getroffen afgelopen zaterdag 26/9/20, toen ik met onze Bullmastiff als “ vreemde” patiënt kwam. Onze eigen dierenarts was wegens omstandigheden die dag niet open. Erg vriendelijk en zorgzaam geholpen, en voor een normaal tarief op de zaterdag! De kliniek waar ik naar doorverwezen werd door m'n eigen dierenarts, vroeg alleen al voor het “ zaterdag” consult 81€!! Inmiddels is Boef weer aan de beterende hand ( knie) gelukkig ?! Nogmaals hartelijk bedankt voor de goede zorg!

Chantal

Het team van deze praktijk is geweldig! Afgelopen 11 jaar verschillende keren een spoedgeval gehad met 1 van onze dieren en steeds weer werd er professioneel, maar zeker ook meelevend, gehandeld.... Het team van deze praktijk is geweldig! Afgelopen 11 jaar verschillende keren een spoedgeval gehad met 1 van onze dieren en steeds weer werd er professioneel, maar zeker ook meelevend, gehandeld. Héél erg blij met zowel dierenartsen als assistentes. Hulde aan allemaal!

Reactie Dierenartspraktijk Purmerend:

Bedankt voor uw positieve reactie!

Marjolein Kielman

Top! Kwam hier jarenlang met mijn twee ruwhaar teckels. En nu dus met mijn twee katten. Ben heel heel erg tevreden,de wijze wasrop je te woord wordt gestaan. Vriendelijke dierenartsen en vriendelijk... Top! Kwam hier jarenlang met mijn twee ruwhaar teckels. En nu dus met mijn twee katten. Ben heel heel erg tevreden,de wijze wasrop je te woord wordt gestaan. Vriendelijke dierenartsen en vriendelijk ondersteunend personeel.

Geen verbeterpunten. .

Reactie Dierenartspraktijk Purmerend:

Bedankt voor uw positieve review!

Ave

Zeer goed

Reactie Dierenartspraktijk Purmerend:

Bedankt voor uw feedback!

Claudia

De praktijk is perfect te bereiken en ziet er heel erg mooi,verzorgd,netjes en schoon uit. Kom al enkele jaren en mijn ervaring is erg positief iedereen is super lief,aardig en je kunt alles vragen... De praktijk is perfect te bereiken en ziet er heel erg mooi,verzorgd,netjes en schoon uit. Kom al enkele jaren en mijn ervaring is erg positief iedereen is super lief,aardig en je kunt alles vragen ze nemen de tijd. Het Team is TOP. Mijn favoriete dierenarts is Tessa en Jessica en Linda vind ik Top achter de Balie!

Rob en Sita de Zwijger

Professioneel, goed verzorgd en open.
Kom al enige jaren over de vloer bij de dierenkliniek met onze katten.
En tot nu toe tot volle tevredenheid.

Verbeterpunten of tips?

Misschien iets beter de klok in de gaten houden.
Ik begrijp best wel dat sommige onderzoeken bij dieren iets kunnen uitlopen.
Maar dan zou ik zeggen: hou daar rekening mee en plan de...
Misschien iets beter de klok in de gaten houden.
Ik begrijp best wel dat sommige onderzoeken bij dieren iets kunnen uitlopen.
Maar dan zou ik zeggen: hou daar rekening mee en plan de afspraken iets ruimer ten opzichte van elkaar.