Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding?
8.1/10
Bent u telefonisch goed geholpen?
Was de omgang met uw huisdier prettig?
Wat vond u van de deskundigheid van de dierenarts?

Esther

Professioneel, denkt mee met de klant.
Mogen wel iets eerder openen.

Vriendelijkheid en geduld

Wat zijn de verbeterpunten?

De praktijk zou een uurtje eerder of langer open mogen zijn om werkende mensen meer mogelijkheden te geven.

ML Quak

Erg vriendelijke en zachte mensen tegen over de hond

Vriendelijkheid en kundig

Wat zijn de verbeterpunten?

Ik zou terug gebeld worden over info over onze hond. Maar dit is nog nuet gebeurd.

Joke Meerhof

Adequaat en vriendelijk geholpen

Matena

Zwaar onprofessioneel , erg commercieel , niet weten waar ze mee bezig zijn !

Nergens

Wat zijn de verbeterpunten?

Goeie volleerde dierenartsen , wachtkamer , je hoort als je in de wachtkamer zit alles wat ze bespreken .

Reactie Dierenarts Keizerskroon:

Vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons. Bij navraag binnen ons team delen we niet dezelfde mening. Hierover verder communiceren lijkt me telefonisch en / of per mail beter. Wij zullen... Vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons. Bij navraag binnen ons team delen we niet dezelfde mening. Hierover verder communiceren lijkt me telefonisch en / of per mail beter. Wij zullen contact opnemen.

Faas

Veel wisseling van personeel, niet altijd even handig. Ook niet altijd even hartelijk. En er zijn dingen gezegd waar ik het niet mee eens ben. Maar uiteindelijk was de zorg wel goed.

Wat zijn de verbeterpunten?

Communicatie en luisteren of verdiepen in wilde katten. De eigenaar kent de kat of poes het beste, dus daar naar luisteren kan een hoop ellende schelen.

Nuchulmans

Zeer klantvriendelijk, en service gericht, ook voor de mensen die niet veel geld hebben, doen ze ALLES in overleg met de baasjes. Prima dierenarts. Een dikke 9.
Vriendelijke groet van mijn...
Vriendelijke groet van mijn chihuahua Lowietje.

Waar blinken wij in uit?

SERVICE, EN DESKUNDIGHEID, En NIET bezig zo snel mogelijk veel geld te verdienen .

Nvt

C.B. den Boef

Dit betreft ditmaal mailverkeer. Op de hoogte houden van het verloop van de ziekte van de kat.

Waar blinken wij in uit?

service en omgaan met de dieren

?

Nuchulmans

Erg service gericht, prima dierenarts , en een goede zaak.

SERVICE GERICHT!!

Ik zou het niet weten.

m. van Bennekom

Fijn, snel en kundig geholpen op zonagochtend

Marina Prins

Prima praktijk, alleen jammer dat het constant wisselt welke arts je hebt en nu ook een slechte ervaring. Wij waren met ons oude katje vanwege ademhalingsproblemen. Twee jaar geleden heeft ze een... Prima praktijk, alleen jammer dat het constant wisselt welke arts je hebt en nu ook een slechte ervaring. Wij waren met ons oude katje vanwege ademhalingsproblemen. Twee jaar geleden heeft ze een luchtweginfectie gehad en hier is de arts vanuit gegaan zonder te luisteren naar haar ademhaling of hartslag. We gingen naar huis met het middel Metacam. Ik vond dit bijzonder (ik was er zelf niet bij, alleen mijn man). Ik vermoedde dat er nl meer aan de hand was en dat bleek ook amper een week later want ze is nu overleden ten gevolge van heel vocht in haar borstkas en waarschijnlijk een (goed of kwaadaardig) gezwel. Dit is niet meer onderzocht in de spoedkliniek in Barendrecht omdat ze al zo verzwakt was dat we haar hebben moeten laten inslapen. Ik weet niet of een eerder beter onderzoek er aan had bijgedragen dat ze er nu nog was maar ik betreur het wel dat het vrij makkelijk is afgedaan met weinig onderzoek en een algemeen middel als Metacam. Ik weet niet of ik terug kom.

nvt

Wat zijn de verbeterpunten?

Sinds het overgenomen is is er minder flexibiliteit om afspraken te maken.

Reactie Dierenarts Keizerskroon:

U hebt met een van onze dierenartsen een prettig gesprek gevoerd en we hebben de casus uitvoerig besproken.