Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding?
8.1/10
Bent u telefonisch goed geholpen?
Was de omgang met uw huisdier prettig?
Wat vond u van de deskundigheid van de dierenarts?

Wendy

Aardig en goed voor dieren. Maakt niet uit welk dier dit is mijn vaste dierenarts. De tarieven zijn ook acceptabel.

Waar blinken wij in uit?

Overleggen met het baasje en een duidelijke diagnose en behandelplan opstellen.

Peter Markus

Top dierenarts. Gaat lief met mijn hondje om. Controleert alles.

Waar blinken wij in uit?

Op afspraak en niet met veel dieren in een wachtruimte. Daardoor meer tijd voor het dier zelf.

Ga zo door

Prive

Ze zijn best duur tegenwoordig voorheen juist hier omdat het redelijk was in prijs, in vergelijking met andere dierenartsen nu is dat juist andersom! Ook niet vaak duidelijk of je de volgende keer... Ze zijn best duur tegenwoordig voorheen juist hier omdat het redelijk was in prijs, in vergelijking met andere dierenartsen nu is dat juist andersom! Ook niet vaak duidelijk of je de volgende keer ook moet betalen of het er nou bij hoort! (als je week erop terug moet voor controle) medicijnen wilde mijn hondje niet zo innemen, kap moest je erbij betalen dacht dat het bij de hoge prijs hoorde factuur gezien niet dus.. Consult prijs is hoog! Jammer dat het is overgenomen door allemaal jongeren vond het fijner bij de oude eigenaar!

Waar blinken wij in uit?

Fijn dat we eerder terecht konden nog speciaal voor terug gebeld, net 15 min verschil met huidige tijd. Eerder dat we toch de bahandel kamer konden betreden

Wat zijn de verbeterpunten?

Prijs omlaag, duidelijk aangeven wat de kosten zijn zodat dit geen verassing is achteraf! Bij begandeling waar 't diertje niet aan mag komen het bedrag de pan uitruist bij leveren!

Dennis Blommendaal

Prima!

M Domini

Heel vriendelijk, eerlijk en kundig. Zo wel de assisente als de dierenarts. Ze belde na twee daagjes ook nog terug om te vragen hoe het gaat. Super meiden ! Dank jullie wel .. het gaat al heel goed... Heel vriendelijk, eerlijk en kundig. Zo wel de assisente als de dierenarts. Ze belde na twee daagjes ook nog terug om te vragen hoe het gaat. Super meiden ! Dank jullie wel .. het gaat al heel goed met Fenna (rottweiler met hotspots)

Duidelijk en kundig

Blom

Lieve betrokken medewerksters. Ze geven goed advies en super lief voor onze hond.

Waar blinken wij in uit?

Zorg is heel goed. Dierenarts twijfelde over de darmen van onze hond en netjes doorverwezen.

Ed Drijvers

Goede ervaringen jammer dat na operatie in Rotterdam er geen fisuotherapeut in Papendrecht is

Waar blinken wij in uit?

In liefdevolle relatie met mijn huisdier

Michel Pols

Heel goed

Grotere wachtkamer

Kikkert HOUSE OF APLIOMS

Goed geholpen deskundig .