Th de Winkel

Goede prijs voor producten

als het klein is brievenbus pakketjes scheelt in verzendkosten en verpakking

Kayla

Nvt

Paul

Snelle levering en goede prijs

Duidelijk

L. Martens

Uitstekende ervaring

Prima bedrijf, duidelijk website, heeft dieetvoer dat niet in de winkel verkrijgbaar is. Korting bij bestelling van 3 of meer producten is altijd prettige bijkomstigheid

Mvk

Voordeel: Snelle levering.
Het product zelf was minder, doseer spuit past niet op doseerdop, waardoor het niet lukt zoals beschreven.

Nee.

Charlot

Prima. alles op voorraad en betrouwbare & snelle levering

makkelijk zoeken. gemakkelijk herhaal bestelling

Wellicht kunnen jullie ook Simparica (dus producten op recept) kunnen leveren na 1 malig recept.

Els Smit

De 1e maal verliep het proces van bestellen en het bezorgen op het afhaalpunt perfect. De tweede keer dat ik een bestelling deed heeft het me veel tijd en moeite gekost, heb ook nog gebeld, om het... De 1e maal verliep het proces van bestellen en het bezorgen op het afhaalpunt perfect. De tweede keer dat ik een bestelling deed heeft het me veel tijd en moeite gekost, heb ook nog gebeld, om het voor elkaar te krijgen. Ik wilde mijn bestelling laten bezorgen bij het afhaalpunt maar kreeg telkens mijn eigen adres als bezorgadres op de website. Uiteindelijk is de bestelling toch afgeleverd bij een afhaalpunt maar niet op het afhaalpunt dat ik had aangegeven want toen ik het daar wilde ophalen kreeg ik te horen dat er bij hen sowieso niet op zaterdag geleverd werd.

Juiste artikelen, netjes en goed verpakt en een stuk voordeliger dan bij de dierenarts.

De website misschien iets aanpassen n.a.v. bovenstaande.

Onbekend

Vlotte afhandeling van zaken, snelle levering

Alles is zichtbaar op de website

Door de kwantiteit van aanbod is het moeilijk om het juiste product te vinden. Dat betekent veel zoekwerk en het risico is groot als achteraf blijkt dat de keuze niet juist was.........

Margriet Kobesen

DHL had een puinhoop gemaakt van mijn bestelling. Heb het aan dhl gemeld maar kreeg geen reactie. Dierapotheek heeft mij snel en kosteloos de beschadigde artikelen opnieuw toegestuurd

Supergoede service!

Smulders