jac

Een goede en snelle levering

G Netjes

Gebruik geregeld ontbijt producten en ben er zeer tevreden over.

Fred kagie

Prima geleverd. Heldere site

Snelle en nette levering! Klantenservice is Top, behandelen klachten netjes!

awm krabbe hamers

Prima spullen ,alleen erg duur, voor hoop mensen niet betaalbaar, onderanderen voor mij. zeker de suikervrije koekjes ,dus die haal ik zeker ergens anders.maar roggebrood is heel lekker. maar ook... Prima spullen ,alleen erg duur, voor hoop mensen niet betaalbaar, onderanderen voor mij. zeker de suikervrije koekjes ,dus die haal ik zeker ergens anders.maar roggebrood is heel lekker. maar ook zelfde voor die sneetjes heel duur.

Miranda Den Hartog

Goede ervaring snelle service en goede producten

Zeer tevreden over de prijs en assortiment

In 1 woord: geweldig! Super snelle levering en heerlijke producten.

De snelheid van de bestelling en digitaal proces was prima. Een aantal van de producten echter waren absoluut onder de maat. Ik heb alle kant-en-klare maaltijden geprobeerd die aan werden geboden... De snelheid van de bestelling en digitaal proces was prima. Een aantal van de producten echter waren absoluut onder de maat. Ik heb alle kant-en-klare maaltijden geprobeerd die aan werden geboden van Nutrisaveurs en deze waren ronduit afschuwelijk om te eten.

Reactie Dieetland.nl:

Wat jammer dat de kant en klaar maaltijden niet in de smaak zijn gevallen. Het gaat echter om maaltijden die veel verkocht worden. Zo ziet u maar: over smaak valt nu eenmaal niet te... Wat jammer dat de kant en klaar maaltijden niet in de smaak zijn gevallen. Het gaat echter om maaltijden die veel verkocht worden. Zo ziet u maar: over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.
Fijn dat u wél tevreden bent over de overige producten en over het bestel proces.
Team Dieetland