A.P.J.M. Janosik

Enkele dagen gelegen, bestelde ik een aantal potten dieet jam bij "Dieetland" in Almere.. Aanvankelijk werd mijn telefoon niet beantwoord. Een uur later werd mijn bericht telefonisch beantwoord... Enkele dagen gelegen, bestelde ik een aantal potten dieet jam bij "Dieetland" in Almere.. Aanvankelijk werd mijn telefoon niet beantwoord. Een uur later werd mijn bericht telefonisch beantwoord vanuit "Italie". De direktrice van Dieetland was aldaar met vakantie, maar nam de moeite om mijn bestelling op te nemen en naar de zaak in NL door te sturen. Toen bleek dat mijn woonadres inmiddels een aantal maanden gewijzigd was, werd dezelfde dag alsnog door Dieetland , een juiste zending naar mijn woonplaats gezonden.

Tülay kosan

Ik vind jullie helemaal top,omdat ik mijn bestelling snel geleverd kreeg en zal in het vervolg weer bij jullie bestellen l.

partiekulier

Ze hebben veel van Atkins dan in welke winkel en bedrijf en dat vind ik heel fijn, dat je zoveel keuze heb.

Het ging helemaal goed met de bestelling. Produkten zijn prima.

Hele correcte Service en snelle levering

Raoul Bosch

2 x een bestelling gedaan, die telkens erg vlot verlopen is!
snelle levering, ideaal.

Ik kende de site niet. Voor het eerst besteld. Bestelling was tijdig binnen en alles is goed gegaan. Ik ga zeker in de toekomst meer gebruik van maken.

Mila

Goede ervaring met Dieetland en een hele snelle levering zeer positief.

Liza

Super! Snel en perfecte levering zelfs de crackers waren nog heel ?

Claudia

Snelle levering. Prima producten.