Lindekens

Geweldig. Duidelijk. Zeer leesbare ingredienten.

Overzichtelijke webshop, ruime keuze, leuke aanbiedingen, snelle bezorging!

Schaap

Veel aanbod en buitengewoon snelle levering. Net besteld en heel snel de mail dat het bestelde was ingepakt en afgeleverd bij Post.nl

Linda

Snelle levering en producten zijn netjes verpakt.
Daar bij vind het echt lekker, goede smaken en genoeg om mee te variëren.

Goede informatie en snelle levering.

Heb goede ervaring, nadat ik afgevallen ben alleen , gebruik ik alleen de ontbijtprodukten.
Deze zijn ,vind ik , heel lekker, en met deze ondersteuning blijf ik goed op gewicht.
En...
En daar gaat t om.

Zansa

Ik volg sinds een half jaar een koolhydraatarm/eiwitrijk dieet. Het is prima vol te houden en ik ben al heel wat kilo's kwijt (alleen die laatste zes nog :)). Ik mis alleen af en toe witte... Ik volg sinds een half jaar een koolhydraatarm/eiwitrijk dieet. Het is prima vol te houden en ik ben al heel wat kilo's kwijt (alleen die laatste zes nog :)). Ik mis alleen af en toe witte chocolade! Jullie bieden hier fijne alternatieven die in mijn nieuwe voedingspatroon passen. De Torras chocolade vind ik een topper! Hij smaakt heerlijk en net als 'echte' chocolade. Omdat ik maar een paar repen had besteld, vind ik de prijs wat hoog (door de verzendkosten), maar de volgende keer koop ik in bulk.

Catharina

Veel keus en super snelle verzending

Makkelijk bestellen, duidelijke communicatie, snelle levering, maar : zwaar beschadigde dozen pasta, jammer!

Gerda

De door mij bestelde artikelen zijn vlot geleverd!Zeer ruime keuze.Zal hier zeker vaker bestellen.