Snelle levering, makkelijk te navigeren website, leuke product keuze.

Kleine verwaring op de site staat voor zolaat bestelen morgen in huis .dat was helaas niet waar wat in de mail van .bedankt voor de bestelling stond 1a 2 weken .
Verder prima want ik kon...

Reactie Diamond Painting Paradise:

Op onze website staat inderdaad morgen in huis maar daaronder staat ook *indien op voorraad.

Bij het product zelf kunt u gelijk zien of het op voorraad is zo niet dan staat er gelijk: Het artikel is uitverkocht.
De levertijd bedraagt 14 dagen.

Ook voor dat u afrekent bij ons staat er gelijk bij wanneer u de bestelling kan verwachten van ons.

Irma

Super blij met de losse steentjes..

Die je bijna nergens kunt krijgen. Bij jullie volop!

Diana

TOP !!

Reactie Diamond Painting Paradise:

dank u wel voor u review.

Carine

Alles heeft goed verlopen , mijn bestelling was niet toegekomen een mailtje gestuurd , en een paar dagen later had ik ze weer in mijn bus

Marian Hoogkamer

Uitstekende service. Ik had n pakket besteld die uitverkocht was maar werd toch binnen 14 dagen geleverd en netjes verpakt

Reactie Diamond Painting Paradise:

dank u wel voor u beoordeling.

Ja we proberen er alles aan te doen of het product niet op voorraad is het toch nog zo snel mogelijk binnen te krijgen van onze leverancier en te verzenden naar onze klanten.

sylvie vermeesch

Zeer goed

Goede kwaliteit en netjes verpakt

Binky

Een nette afhandeling van de bestelling.

Katja van Heesch

Ik ben blij dat ik jullie bedrijf heb gevonden en kan ik mijn diamond painting afmaken zonder dat moeilijke gedoe van ali express , ik kwam niet uit met mijn steentjes