Veen

ZaterdagkrantnVoor mij voldoende voor het week Zaterdagkrant voor mij voldoende. Ben 93 jaar.

Witteveen

Overzichtelijk, rustige lay-out.Nieuws en achtergrondinformatie vaak op 2 pagina's naast elkaar.Topcolumnisten, m.n. Bert Wagendorp en Sylvia Witteman.

Wissel

Ik kijk elke dag uit naar een verse krant! Als ik een keer niet met de trein, maar met de auto naar het werk ga, dan heb ik het idee niet op de hoogte te zijn van de actuele ontwikkelingen in... Ik kijk elke dag uit naar een verse krant! Als ik een keer niet met de trein, maar met de auto naar het werk ga, dan heb ik het idee niet op de hoogte te zijn van de actuele ontwikkelingen in Nederland en de rest van de wereld. Andere kranten kunnen niet aan de professionele verslaggeving in de VK tippen. Ik ben ook heel blij met de uitbreide commentaren op nieuwe Dvd's en nieuwe films! Nieuwe films en nieuwe muziek die relatief hoog gewaardeerd wordt, spreken mij meestal ook erg aan.

de Vries

Uitstekende rubrieken koloms en negatieve berichtgeving sportprestaties tot in hetectreme. verder uitstekend neuraal nieuws.

Dirven

Dagelijkse artikelen in mail zijn goed

Dijkstra - van bolhuis

Eerlijke opinie. Onderwerpen worden van meer kanten belicht. Verdieping van Interessante onderwerpen.Fijn VK magazine en sir Edmund op zaterdag.

van Campenhout

De grote diversiteit aan nieuws

Sinia

Nieuws over de hele wereld en Nederland.

Walraven P. W. M.

Ik vertrouw op de eerlijke berichtgeving

de Maat

Goede onderwerpen, belicht van verschillende kanten. Zowel feiten als meningen. Brede inhoud: nieuws, meningen, wetenschap, cultuur.