Martin

Ik was altijd fan an de Volkskrant. Een paar in-depth artikelen achter een paywall, niet zo erg. Maar nu? De nieuwe paywalls zijn walgelijk. Mensen met laag inkomen kunnen geen abonnement betalen,... Ik was altijd fan an de Volkskrant. Een paar in-depth artikelen achter een paywall, niet zo erg. Maar nu? De nieuwe paywalls zijn walgelijk. Mensen met laag inkomen kunnen geen abonnement betalen, nu ben ik aangewezen op fake news sites. Schaam jullie diep Volkskrant, kan geen enkel artikel meer zien zonder dat de 'u heeft 7 artikelen gratis gekregen' pop-up ze wegblockt. Beseft u dat u zo fake news in de hand werkt, voor die mensen die geen echt nieuws kunnen betalen?

Ooit een proefabonnement gehad van de Volkskrant, maar een fysieke krant bleek toch niets voor mij te zijn dus daar is het bij gebleven. Een tip: sluit nooit een (proef)abonnement af tenzij je echt... Ooit een proefabonnement gehad van de Volkskrant, maar een fysieke krant bleek toch niets voor mij te zijn dus daar is het bij gebleven. Een tip: sluit nooit een (proef)abonnement af tenzij je echt 100% zeker bent dat je er voor altijd bij wil blijven. Ze laten je daarna echt niet met rust. Ben zonder overdrijven al 8 keer gebeld binnen een paar jaar tijd. De laatste 4 keer heb ik mijn ongenoegen erover uitgesproken en hebben ze beloofd te stoppen met bellen, maar nee hoor, woensdag probeerden ze het gewoon weer opnieuw (uiteraard met een privénummer). Stalkers dat het zijn.

Verhoef

Bijna 20 minuten moeten wachten om een de krant te verlengen. Door het personeel zo slecht te woord gestaan dat ik ben gestopt met de Volkskrant!! schandalig!! gebeld om 10.07 uur

Rutger Willem Weemhoff

Goede krant, maar relatief te veel 'progressieve' human interest, cq zwamverhalen. Snij al die gossip toch weg aub!!

Hele goede onderzoeksjournalistiek. Als je dieper op de achtergronden bij het nieuws in wilt gaan, is dit de juiste krant.

Goede kwaliteitskrant

Geen objectieve krant. Linkse propaganda.

Andy Geraedts

Niets.

Wat een seksistische krant; alle artikelen zijn ironisch over vrouwen. Never nooit meer een abonnement.

Als je een digitaal abonnement neemt moet je 6 dagen wachten voor je kunt beginnen met lezen...

6 dagen hebben ze nodig om je digitaal toegang te geven.. mijn inziens is dit een zeer verouderde service!