Ik heb wel een proefabonnement maar nog niets gekregen voor toegang tot de digitale versie. Nog 3 weken te gaan. ☹️

Goede opinie die aansluit met hoe ik in de wereld sta. Digitaal abonnement werkt perfect met veel keuzemogelijkheden qua notificaties. Sportnieuws hoeft niet van mij, is onbelangrijk 'nieuws'.... Goede opinie die aansluit met hoe ik in de wereld sta. Digitaal abonnement werkt perfect met veel keuzemogelijkheden qua notificaties. Sportnieuws hoeft niet van mij, is onbelangrijk 'nieuws'. Regionieuws (Noord Nederland) is wat beperkt...

M.R.M.Sonnemans

Dat Grunberg verwijderd is van de voorpagina en dat men (nog niet voldoende) ook de "kant van het gezond verstand" aan het woord laat. Zoals in de columns van Sommer, Eppink (hopelijk te vervangen... Dat Grunberg verwijderd is van de voorpagina en dat men (nog niet voldoende) ook de "kant van het gezond verstand" aan het woord laat. Zoals in de columns van Sommer, Eppink (hopelijk te vervangen door een andere columnist met realiteitszin), Balci, Elma Draaijer, Cuperus. Ook in de berichtgeving meer ruimte voor het conservatieve standpunt a.u.b.

Sonnemans

Sommer, Eppink, van Amerongen, Drayer. Het feit dat deze mensen columneren naast in mijn ogen halvegaren als ten Broeke, Wagendorp, Duurvoort, de enge mannetjes, maar ook de gemiddelde... Sommer, Eppink, van Amerongen, Drayer. Het feit dat deze mensen columneren naast in mijn ogen halvegaren als ten Broeke, Wagendorp, Duurvoort, de enge mannetjes, maar ook de gemiddelde nieuwsvoorziener die selecteert en becommentariert. Objectieve informatie, daar ligt de toekomst van de krant die wil overleven. Weg van links activisme, zet botsende meningen tegenover elkaar! Aan uitwisseling van argumenten hebben we behoefte. Mijn leus zou zijn: "Meer gezond verstand in de Vollukskrant".

Abila

Ik lees de volkskrant met plezier, maar kan me met mijn AOW me geen volledig abonnement veroorloven.
Jammer dat ik de krant alleen in de app kan lezen - de letters zijn daardoor veel te klein om makkelijk te kunnen lezen.

Inschrijven is niet op orde. Ik betaal 10,- en ontvang geen mailtje met inlog gegevens. Vervolgens is klantenservice op geen manier te bereiken.

Alleen zijn naam, maar als je hem een tijdje leest kom je bedrogen uit. Wat een gezwam, iets wat je in een zin kan verpakken daar doen die intellectuele Volkskrant er 10 zinnen bij. Kunnen jullie de... Alleen zijn naam, maar als je hem een tijdje leest kom je bedrogen uit. Wat een gezwam, iets wat je in een zin kan verpakken daar doen die intellectuele Volkskrant er 10 zinnen bij. Kunnen jullie de krant niet vol krijgen? Ik wil graag geïnformeerd worden op het laatste nieuws en dan zo direct mogelijk. Persoonlijke interpretaties heb ik niet nodig.

Ik was erg tevreden over de Volkskrant, maar ik kan de krant niet meer online lezen. De melding over gratis artikelen of een proefabonnement komt telkens naar voren en is niet weg te klikken,... Ik was erg tevreden over de Volkskrant, maar ik kan de krant niet meer online lezen. De melding over gratis artikelen of een proefabonnement komt telkens naar voren en is niet weg te klikken, waardoor ik geen enkel artikel kan lezen. Jammer.

Ik kan niks positiefs bedenken maar wel een negatief punt: de volkskrant is niet betrouwbaar. Het nieuws wordt eenzijdig beschreven en is dus niet objectief.

J.Leunissen

Op zich een goede krant....dat heet...als je hem ontvangt tenminste, want daar schort het nogal eens aan. Bellen heeft dan geen zin, want aan nabezorgen doet men niet.
Bij een...
Bij een weekendabonnement waarbij hij 1x niet bezorgd en 1x te laat bezorgd wordt, betaal je dus de volle mep voor 50%.
Voor mij reden om mijn abonnement op te zeggen!