Vormgeving en lettertype

Nienke

De Volkrant, een gerenommeerde krant van hoog niveau. Niet als je de klantenservice spreekt. Ik schrijf niet graag een negatieve review, maar ik kom er ander niet doorheen. Afdelingen die niet met... De Volkrant, een gerenommeerde krant van hoog niveau. Niet als je de klantenservice spreekt. Ik schrijf niet graag een negatieve review, maar ik kom er ander niet doorheen. Afdelingen die niet met elkaar communiceren, abonnementen die twee keer worden afgeschreven en klantenservicemedewerkers die niets doen en niet capabel zijn je te helpen. Ons eerste jaar Volkskrant gaat ook de laatste zijn.

J. Jansen - Klaver

Niets is positief aan de Volkskrant.

Peter Bouman

Niets, post gekregen over een proefabonnement en deze aangegaan echter nooit een krant gekregen ook niet na twee keer contact te hebben gehad en 'mooie' beloftes. Wel waren ze snel met het... Niets, post gekregen over een proefabonnement en deze aangegaan echter nooit een krant gekregen ook niet na twee keer contact te hebben gehad en 'mooie' beloftes. Wel waren ze snel met het afschrijven van het abonnementsgeld. Voor mij nooit meer een krant uit de leesgroep.

Het blijft toch een linkse krant voor de elite met veel geld. Waarom doet het afsluiten van een digitaal abonnement zo lang? Bij Netflix ben je in een paar minuten klaar. Je zou ook per maand... Het blijft toch een linkse krant voor de elite met veel geld. Waarom doet het afsluiten van een digitaal abonnement zo lang? Bij Netflix ben je in een paar minuten klaar. Je zou ook per maand moeten kunnen opzeggen

Niets, valt niet in te loggen, over gebeld, niets meer gehoord nog steeds knudde, gestoneerd.

Ik heb wel een proefabonnement maar nog niets gekregen voor toegang tot de digitale versie. Nog 3 weken te gaan. ☹️

Goede opinie die aansluit met hoe ik in de wereld sta. Digitaal abonnement werkt perfect met veel keuzemogelijkheden qua notificaties. Sportnieuws hoeft niet van mij, is onbelangrijk 'nieuws'.... Goede opinie die aansluit met hoe ik in de wereld sta. Digitaal abonnement werkt perfect met veel keuzemogelijkheden qua notificaties. Sportnieuws hoeft niet van mij, is onbelangrijk 'nieuws'. Regionieuws (Noord Nederland) is wat beperkt...

M.R.M.Sonnemans

Dat Grunberg verwijderd is van de voorpagina en dat men (nog niet voldoende) ook de "kant van het gezond verstand" aan het woord laat. Zoals in de columns van Sommer, Eppink (hopelijk te vervangen... Dat Grunberg verwijderd is van de voorpagina en dat men (nog niet voldoende) ook de "kant van het gezond verstand" aan het woord laat. Zoals in de columns van Sommer, Eppink (hopelijk te vervangen door een andere columnist met realiteitszin), Balci, Elma Draaijer, Cuperus. Ook in de berichtgeving meer ruimte voor het conservatieve standpunt a.u.b.

Sonnemans

Sommer, Eppink, van Amerongen, Drayer. Het feit dat deze mensen columneren naast in mijn ogen halvegaren als ten Broeke, Wagendorp, Duurvoort, de enge mannetjes, maar ook de gemiddelde... Sommer, Eppink, van Amerongen, Drayer. Het feit dat deze mensen columneren naast in mijn ogen halvegaren als ten Broeke, Wagendorp, Duurvoort, de enge mannetjes, maar ook de gemiddelde nieuwsvoorziener die selecteert en becommentariert. Objectieve informatie, daar ligt de toekomst van de krant die wil overleven. Weg van links activisme, zet botsende meningen tegenover elkaar! Aan uitwisseling van argumenten hebben we behoefte. Mijn leus zou zijn: "Meer gezond verstand in de Vollukskrant".