Carlijn

Leest makkelijk. Goede artikelen.

berndina jansen verheij

Ik ben al lang abonnee , maar jullie vergeten dat steeds.Mijn abonneenummer is 24271081Ik ben een zeer tevreden abonnee,maar dat gezeur online vind ik heel vervelend

Mijn krant, samen met NRC/Handelsblad en Het Parool, maar uiteindelijk altijd voorkeur voor De VK.
De nieuwe boekennieuwsbrief is uitstekend. De verwijzingen naar allerlei interessants op de achtergrond is verslavend. Kom bijna niet meer aan de krant toe. Mijn complimenten.

rjeg fermont

Robby johannes elisabeth gertruda fermont 👾

@FermontRob
15 feb.
Robby johannes elisabeth gertruda fermont 👾

@FermontRob
15 feb.
LAATSTE BERICHT : #TOOSDOHMEN VAN #DJBARNCO EN #TIMVOS ALS DE WAARHEID MINDER BELANGERIJK IS , #amen AUB GEEN #DELA
VAN HEEL ROERMOND : u BENT ONDER BEHANDELING WIJ BEMIDDELEN NIET , U BENT HET PROBLLEM U LEEFT NACHTS EN WOONT SAMEN DAT MAG U NIET @wonenlimburg @nat_ombudsman

Vormgeving en lettertype

Nienke

De Volkrant, een gerenommeerde krant van hoog niveau. Niet als je de klantenservice spreekt. Ik schrijf niet graag een negatieve review, maar ik kom er ander niet doorheen. Afdelingen die niet met... De Volkrant, een gerenommeerde krant van hoog niveau. Niet als je de klantenservice spreekt. Ik schrijf niet graag een negatieve review, maar ik kom er ander niet doorheen. Afdelingen die niet met elkaar communiceren, abonnementen die twee keer worden afgeschreven en klantenservicemedewerkers die niets doen en niet capabel zijn je te helpen. Ons eerste jaar Volkskrant gaat ook de laatste zijn.

J. Jansen - Klaver

Niets is positief aan de Volkskrant.

Peter Bouman

Niets, post gekregen over een proefabonnement en deze aangegaan echter nooit een krant gekregen ook niet na twee keer contact te hebben gehad en 'mooie' beloftes. Wel waren ze snel met het... Niets, post gekregen over een proefabonnement en deze aangegaan echter nooit een krant gekregen ook niet na twee keer contact te hebben gehad en 'mooie' beloftes. Wel waren ze snel met het afschrijven van het abonnementsgeld. Voor mij nooit meer een krant uit de leesgroep.

Het blijft toch een linkse krant voor de elite met veel geld. Waarom doet het afsluiten van een digitaal abonnement zo lang? Bij Netflix ben je in een paar minuten klaar. Je zou ook per maand... Het blijft toch een linkse krant voor de elite met veel geld. Waarom doet het afsluiten van een digitaal abonnement zo lang? Bij Netflix ben je in een paar minuten klaar. Je zou ook per maand moeten kunnen opzeggen

Niets, valt niet in te loggen, over gebeld, niets meer gehoord nog steeds knudde, gestoneerd.