Tanger

Positief: Sommige objectieve columns.Negatief: Weinig kritische berichtgeving over energie en milieu, praat algemene opinie na (CO2=milieuvervuiling).

Verheul

De Volksrant geeft voldoende context en geeft vrijheid voor eigen meningsvorming

Sanna

Ik vind de Volkskrant een heerlijke krant om te lezen, geeft heldere en duidelijke informatie. Ook de bijlage zijn heel informatief en fijn om te lezen. Lees mijn hele leven al de Volkskrant, dus... Ik vind de Volkskrant een heerlijke krant om te lezen, geeft heldere en duidelijke informatie. Ook de bijlage zijn heel informatief en fijn om te lezen. Lees mijn hele leven al de Volkskrant, dus voor mij een heel vertrouwde krant.

Bol

Zeer ruime nieuwsvermelding, soms wat roze gekleurd, over het algemeen onafhankelijk.

Peltenburg

Inhoud, politieke analyse, berichten uit /over Utrecht

v.d. Merbel

Een journalistiek goede krant. En aandacht voor wetenschap.

Faber

Diversiteit aan schrijvers van columns

Hoving

De vormgeving.De zaterdag editie is lekker uitgebreid.

Gottgens

Volkskrant is alleen voor hoogopgeleiden en mensen die zich achter gesteld voelen.Een MBO"r zoals ik kan zich niet goed vinden in de zeurderige hoogopgeleiden Journalisten welke vaak uiterst links... Volkskrant is alleen voor hoogopgeleiden en mensen die zich achter gesteld voelen.Een MBO"r zoals ik kan zich niet goed vinden in de zeurderige hoogopgeleiden Journalisten welke vaak uiterst links en zogenaamd principieel zijn en vooral niet ruimdenkend maar alleen zijn denken dat de wereld bestaat uit academici etc.Men vergeet dat de meerderheid van de mensen laag- tot middelbaar zijn opgeleid en helaas genoegen moet nemen met VMBO.Journalisten praten alleen hoogopgeleiden naar de mond.

Te rietmole

Er is niks positiefs en geen waardering voor de abonnee! Veel te duur voor een 2e krant.