Sebastiaan

Jean-Pierrre Geelen is als enige objectief

stan

Slechter dan slecht, Komt niet met feiten maar alleen meningen

Thomas

Niks

Eenzijdig, meningen geen feiten, valt erg tegen

Arrogant medium dat lezers vooral ziet als bron van inkomsten, niet geïnteresseerd is in andermans mening en niet reageert op klachten.

Na 6 weken proef abonnement ,kreeg ik een aanmaning van €54,= omdat men zonder mijn toestemming het proef abonnement omzette in een doorlopend abonnement . Gezien ik een maand afwezig was kwam ik... Na 6 weken proef abonnement ,kreeg ik een aanmaning van €54,= omdat men zonder mijn toestemming het proef abonnement omzette in een doorlopend abonnement . Gezien ik een maand afwezig was kwam ik pas na thuiskomst hierachter maar werd er aanmaning kosten van 40 eur doorberekend, schandalig en onbehoorlijk .

Weinig

Karin Machielse

Weinig. Waardeloze organisatie die je met sluwe colportage binnen lokken. Tussentijds fe prijzen verhogen zodat je na drie maanden proefperiode zonder aankondiging van 9 euro naar 25 euro van je... Weinig. Waardeloze organisatie die je met sluwe colportage binnen lokken. Tussentijds fe prijzen verhogen zodat je na drie maanden proefperiode zonder aankondiging van 9 euro naar 25 euro van je rekening afgeschreven wordt.

Jack

Toegankelijke schrijfstijl

Louis de Jong

Normale lettergrootte niet schreeuwend! Voor mij altijd de papieren krant. Uitsluitend digitaal lezen indien de krant niet beschikbaarheid is in papieren vorm. Dat geklooi op zo'n scherm(pje). Los... Normale lettergrootte niet schreeuwend! Voor mij altijd de papieren krant. Uitsluitend digitaal lezen indien de krant niet beschikbaarheid is in papieren vorm. Dat geklooi op zo'n scherm(pje). Los maar eens een puzzeltje op zoals woordgraptogram niet te doen. Sportbijlage appart? Kan deze direct bij het oud papier, ik heb daar niets mee.