Vond u het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijke vond u het personeel?
Kwaliteitscore producten

John

Mooie deurluifel, snelle levering

Uw ervaring

Vriendelijke communicatie. Helaas geen bericht ontvangen van datum levering. Gelukkig waren we thuis.

Krol

Slechte administratie

Uw ervaring

Na een bestelling, bleek product niet meer leverbaar. Er zou binnen 5 werkdagen gerestitueerd worden. Niet gebeurd.

Jongbloed

Top

Prima service

Pascal

Als goed is wordt het netjes opgelost. Was wat ongemak maar goed gesprek gehad. Als goed komt tevredenšŸ˜Š

Uw ervaring

Heb er vertrouwen in dat netjes wordt opgelost na vertraging.

Na escalatie, verbetering beloofd.

Uw ervaring

Na een samenloop van vele fouten, ben ik gebeld met de belofte om zaken op te lossen. Ik kijk uit naar mijn deuren.

Doesburg

Fijne medewerker

Fabian

Modern deurluifels. Geholpen door klantenservice.

Uw ervaring

Pakketten werden beschadigd opgeleverd maar klantenservice heeft voor ons een oplossing gezocht. Vriendelijke contact. Modern deurluifels.

Landkroon

Deurluifel

Uw ervaring

Door omstandigheden laat de levering iets langer op zich wachten, na telefonisch contact is e.e.a duidelijk geworden en is er een nieuwe afspraak gemaakt.

Ronald Verschuur

Ben dik tevreden had ook een bijzonder aardige chauffeur

Duidelijk snel en correct

Walter ten Boske

Zeer slecht!!

Uw ervaring

Zaterdag een kozijn en deur besteld, alles afgerekend en twee dagen later krijg ik een belletje dat ze dubbele transportkosten gaan berekenen omdat deurmarkt.com met twee leveranciers te maken... Zaterdag een kozijn en deur besteld, alles afgerekend en twee dagen later krijg ik een belletje dat ze dubbele transportkosten gaan berekenen omdat deurmarkt.com met twee leveranciers te maken heeft. Of ik even 65 euro extra wil betalen of annuleren. Laatste keer dat ik iets bij dit bedrijf heb besteld.

Reactie Deurmarkt.com:

Beste Walter,
Hartelijk dank voor je feedback!
We kunnen onze scherpe prijzen hanteren door rechtstreeks vanaf de fabrikant te leveren zonder tussenkomst van derden.
In je check-out...
Beste Walter,
Hartelijk dank voor je feedback!
In je check-out staat duidelijk aangegeven dat er wordt geleverd per fabrikant, het renovatiekozijn is van Austria, de deuren van Skantrae. Dit geeft de winkelwagen ook duidelijk aan.
Met vriendelijke groet, Team Deurmarkt.com - Klantenservice.