Je aankoop wordt beschermd

7.8/10
7.9/10
7.8/10

Rene

De levering duurde langer dan gezegt en is nog steeds niet compleet de rest zou vandaag gelevert worden is niet geleverd

Ja meer communicatie over de bestelling levering enzo

Snelle levering alleen de verzendkosten zijn duur

Daling verzendkosten

Voor de verzendkosten voor een paar onderdeeltjes wordt €10,95 gevraagd. Het werd verstuur in enveloppe waarop een postzegel zat van € 0,77. Beetje vreemd op zijn zachts gezegd. Is niet echt wat je...

De werkelijke verzendkosten factureren!!!

losse onderdeel voor de al jaren oude plisseedeur te koop.

Ik heb een mail gestuurd om te melden dat ik, achteraf gezien, de verzendkosten van de onderdelen te hoog vond. Geen reactie opgekregen.

R. Zervaas

Had een klacht over naar mijn idee veel te hoge verzendkosten maar dit is na een telefoontje prima geregeld.

Service

Peter van der Kraan

Levering duurde wat langer dan in eerste instantie de bedoeling was, dit was opzich geen probleem voor mij maar communicatie bleef wel uit. Bestelling nog moeiteloos kunnen aanpassen en...

Bestelling kunnen aanpassen naar 1 stuks minder, geen probleem, ook niet met terugbetaling.

Communicatie via Whatsapp is makkelijk maar is wel storend als je 2 blauwe vinkjes ziet dat het bericht is gelezen maar een dag later moet vragen om antwoord.

Maar een kleinigheid wat ik heb besteld

iets sneller handelen, ik moest er nog achteraan bellen

G. Eliazer

De website is en werkt prettig, veel voorraad.

Nee, geen sterke punten.

Als een artikel niet voorradig is zet dan de verwachtte levertijd erbij.
Als de bestelling afgerond is krijg je op de mail een soort rekening?! Er staat niet dat er betaald is.
Onze deuren waren niet leverbaar door de leverancier, daar hoor je niets van. Ook mijn vraag op de website wordt niet beantwoord, de telefoon wordt niet opgenomen. Niet fijn..
De geleverde producten zijn beschadigt aan gekomen. Niet fijn.

van Hattem

Ik heb meer dan twee weken moeten wachten op mijn bestelling zonder dat ik geïnformeerd werd over de vertraging.
Verder kreeg ik direct na aankoop een betaalbevestiging en twee weken erna...

De website met voorraad.

Klanten informeren of een artikel al dan niet op voorraad is.
Verzendkosten bij kleinere producten aanpassen.

x

x