Deurenexpress

Deurenexpress Ook benieuwd naar feedback over de webshop Deurenexpress? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company567
8.5/10
Uitstekend (10/10)
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Deurenexpress met 8.5/10. Gebaseerd op 567 ervaringen.
Prima (7/10)

Voldoende (6/10)

Kortere levertijden.

Score voor Deurenexpress:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, maar de levering duurt wel wat lang tov andere web winkels. moet wel zeggen dat ik de bruynzeel raamhoor iets mooier vindt. voornamelijk geruislozer. en met magneet klem werkt wat mooier. bruynzeel is zelfs nog goedkoper ook maar was er niet in de juiste maat.

Goed (8/10)

Ja de eerste deur die daar binnen kwam die wij besteld hadden .
Werd door hun af gekeurd en wij werden netjes telefonisch op de hoogte gebracht.

Nee deze heb ik niet ze doen sterk hun best om problemen op te lossen voor dat ze er zijn en dat is voor mij goed.

Score voor Deurenexpress:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze ervaring bij dit bedrijf is zeer positief.

Petra
Onvoldoende (4/10)
Petra

Service aan telefoon, bestelling op website, duidelijke overzichtelijke rekening

Reageer op email, stuur track en tracecode, geen bestellingen voor anderen aan mijn bestelling tapen, bij foute aflevering niet eigengereid het weer terugpakken uit tuin, maar even telefonisch overleggen.

Score voor Deurenexpress:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Vaag bedrijf, reageeet nooit op e-mails. telefonist beloofd dat ik teruggebeld ga worden, dan krijg ik wel een email, geen track & trace code beschikbaar! helft vd bestelling nog maar binnen en al wel evalueren?.
bezorger had vier deuren ipv twee louvre deuren bezorgd, zaten wel aan elkaar getaped. heeft ze s middags toen ik er niet was, gewoon uit achtertuin gepakt, alleen mijn hulp was thuis. best brutaal, hadden mij beter kunnen bellen en het moeten overleggen om hun fout te herstellen. nu zat de poort toevallig open, maar buren zagen een vreemde bij mij zomaar de tuin inlopen en weglopen met deuren.

Quistbouwservice
Quistbouwservice
Score voor Deurenexpress:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering in goed overleg prijs technisch uitstekend??????.

Vita
Vita

fijne communicatie, afspraken nakomen

Score voor Deurenexpress:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb hier een schuifdeur besteld.

Michiel
Michiel

uitgebreid assortiment, prima levering binnen een paar dagen

Score voor Deurenexpress:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

2 louvredeurtjes besteld, prima kwaliteit, prijs keurig. levering op afgesproken datum en ook telefonisch goed geholpen.

Goed (8/10)

Mijn telefoontje om te vragen hoe lang het duurde voordat de deurtjes kwamen , werd ik zeer vriendelijk en meedenkend te woord gestaan

Als een product niet op voorraad is even een mailtje dat het een dagje langer kan duren

Score voor Deurenexpress:4/5

Prima goede service.

Onacceptabel (1/10)

De betaling is meteen geïncasseerd

Communicatie kan beter en maar niet te spreken over de levertijd

Score voor Deurenexpress:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Artikelen 25 mei besteld en pas op 9 juni geleverd. niet echt binnen 5 tot 8 werkdagen. heb na een week nadat de bestelling en betaling gedaan waren zelf geïnformeerd wanneer we de bestelling mochten verwachten. de geadviseerde bezorgtijd is vervroegd en was er niemand thuis. we konden de bezorging via internet niet wijzigen naar afhalen op een afhaalpunt en uiteindelijk is de bestelling afgeleverd bij de buren. voor eur 16,95 bezorgkosten mag je wel wat meer verwachten in deze tijd van gratis verzenden en de volgende dag in huis bij de meeste websites. teleurstellend dus. moet wel vermelden dat er 2 feestdagen in deze periode vielen maar dat mag geen excuus zijn.

Deurenexpress 1 beoordeling

Verkeerde maat horren besteld. nagebeld, geen probleem om ze te ruilen. zijn er twee keer voor langs geweest (eerste keer niet thuis). rijden nog zelf langs, geen (vervelende) pakketbezorgers die alleen maar haast hebben.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn al meer dan 20 jaar actief als bouwmarkt gevestigd in Ureterp frl

Sinds vorig zijn we gestart met deze webshop

We hebben zich al jaren gespecialiseerd in de artikelen die we moment aanbieden in onze webshop
Adres
De Gilden 18