6.8/10
7.6/10
7.4/10
6.8/10

Snelle service maar ik had aangegeven bij opmerkingen dat het een cadeautje was...helaas is daar niks mee gedaan.

Snelle service!

Zie bovenstaand bericht

Snelle levering, reageert correct & snel op vragen

Supersnelle levering - zeer klantvriendelijk!

Neen

Jojo

Goed. Er ging iets mis met de bestelling en er werd meteen actie genomen.

Biedt kleding die elders niet te koop is.

Geen.

Schoffelen-Pluijmen

Ben zeer teleurgesteld. Bestelling geplaatst en verwachte dat deze binnen 3 werkdagen geleverd zou worden. Helaas vandaag 16 februari nog niets ontvangen. Komt het nog wel vraag ik me af.

Goed.

Mooie spullen

Bart Vanhooreweghe

Een heel correcte afhandeling van onze bestelling. Wij hadden meerdere ITSA strandlakens besteld waarvan er 1 kleur niet voorradig was. Bij de eerste levering zat de melding dat het ontbrekende... Een heel correcte afhandeling van onze bestelling. Wij hadden meerdere ITSA strandlakens besteld waarvan er 1 kleur niet voorradig was. Bij de eerste levering zat de melding dat het ontbrekende strandlaken zo snel mogelijk zou nagestuurd worden en zo geschiede ook enkele dagen later. Zeer tevreden!

Vlotte en duidelijke communicatie

Gaaff

Duidelijke site

De spullen zijn snel geleverd op één na, die zou met een nalevering komen.
De spullen zijn snel geleverd op één na, die zou met een nalevering komen.
Echter afgelopen maandag hierover een mail gestuurd wel direct antwoord ontvangen dat het ook direct die dag opgestuurd zou worden, tot op dit moment woensdagmiddag nog niet ontvangen.
Dit zal wel door de kerstdrukte komen.
Hopelijk ontvang ik het nog wel vandaag of morgen, zodat ik het voor de kerst nog onder de boom kan leggen

dat jullie het gehele jaar strandartikelen kunnen leveren

1e keer aankoop online Destination Bracht.
Prima verlopen

Mooie site