6.8/10
7.6/10
7.4/10
6.8/10

Bestelling ging lastig. Ik heb een paar keer hetvrpoces moeten herhalen omdat ik iets niet goed had ingevuld. Doordat ik moest herhalen is de maat aangepast naar de kleinste maat. Niet goed gezogen,... Bestelling ging lastig. Ik heb een paar keer hetvrpoces moeten herhalen omdat ik iets niet goed had ingevuld. Doordat ik moest herhalen is de maat aangepast naar de kleinste maat. Niet goed gezogen, dus verkeerde maat ontvangen.

Prima verzonden

Zorg dat u bereikbaar bent via de mail of Messenger. Bij foutmelding van de bestelling mag de maat niet worden aangepast.

Ontevreden klant

Product nooit aangekregen. Proberen contact op te nemen met klantendienst en via e-mail. Niet te bereiken. Hun emailadres werkt niet. Geen reactie. Dus geen product en mijn geld kwijt. Oplichterij.

Oplichten

Product effectief bezorgen. Of geld terugstorten. Een emailadres hebben dat werkt.

Peter de Vos

Eerst lang wachten op levering. Positief over mail met excuses en aangeboden korting. MAAR...., verkeerde product geleverd. Hadden badjas met lange mouwen besteld., maar kregen zonder mouwen.... Eerst lang wachten op levering. Positief over mail met excuses en aangeboden korting. MAAR...., verkeerde product geleverd. Hadden badjas met lange mouwen besteld., maar kregen zonder mouwen. Retournerend niet duidelijk op de site, dus mail gestuurd. GEEN reactie. Op de uitnodiging om feedback te geven (deze), gereageerd dat ik zou wachten op een reactie, maar ook daarop geen reactie. Nog een mail gestuurd en weer GEEN reactie. Dan maar pakket teruggestuurd. Omdat er bij de levering geen opdrachtformulier zat, hoop ik maar dat dat goed gaat en ik mijn geld terugkrijg. Dat ik uiterst teleurgesteld ben, mag duidelijk zijn.

Kennelijk niet duidelijk verschil tussen badjas met korte of langemouwen.

Hilde de Rooij

Zeer slecht. Onacceptabel.

Ik zie momenteel geen sterke punten. Ik ben boos. Ik heb op 21-12-2018 een badjas retour gestuurd. 139,-- euro. Ik heb herhaaldelijk mails gestuurd maar nooit reactie gehad. Tot afgelopen maandag... Ik zie momenteel geen sterke punten. Ik ben boos. Ik heb op 21-12-2018 een badjas retour gestuurd. 139,-- euro. Ik heb herhaaldelijk mails gestuurd maar nooit reactie gehad. Tot afgelopen maandag (eind januari 2019 ). Voor het eerst iets gehoord: een creditnota in mijn mail. Maar helaas nog steeds het retourgeld niet op mijn rekening. Schandalig!

Geld retourneren als een klant een artikel retour stuurt! En contact houden!

Verkeerde bestelling gekregen, nemen geen contact meer op!

Leuke zwembroeken

Contact opnemen

HLH de Rooij

Heel slecht. Ik heb een artikel retour gestuurd van 139,-- euro. Dat was al op 21-12-018. Dat is bij het bedrijf gearriveerd op 22-12-2018 volgens track & Trace. Ik heb helemaal niets gehoord als... Heel slecht. Ik heb een artikel retour gestuurd van 139,-- euro. Dat was al op 21-12-018. Dat is bij het bedrijf gearriveerd op 22-12-2018 volgens track & Trace. Ik heb helemaal niets gehoord als reactie op mijn retour. Ook niet op een mail die ik vorige week nog heb gestuurd. ik wil uiteraard graag mijn geld terug. Het lukt me niet contact te krijgen met dit bedrijf

Ik ben boos, zie momenteel geen sterke punten

Ja: reageren als een klant contact zoekt

Heel goed verlopen.

Snelle levering, duidelijke site.

Bart

Vlotte service, duidelijke website. Had 2x 500 besteld, maar 1x500 en 2x 250 gekregen. Fijne oplossing.

Duidelijkheid

Prijs :-)

Bestelling op zich ging goed maar het pakje is nog steeds niet gearriveerd vanwege drukte bij Bpost

Gemaild dat de status van de verzending nog steeds op in voorbereiding/behandeling stond. Snelle adequate reactie dat men erachteraan zou gaan.

Probleem ligt denk ik niet bij Destination beach maar ik kan het product niet beoordelen zo.

Mary

Leuke website!

Groot assortiment en leuke dingen

een .nl erbij..?