7.6/10
7.7/10
8.1/10
7.5/10

Tom Hiddleston

Ik heb iets besteld, betaald maar nooit een verzend bevestiging ontvangen of überhaupt het product... Das pech geld weg! Nooit nooit nooit bestellen

Zie ervaring

Ik had een badjas besteld. Per ongeluk de verkeerde maat. Terwijl ik op de button verzenden klikte kwam ik er gelijk al achter. Eerst probeer ik te mailen. Staat verkeerde mailadres op de site.

mooi produkt

mailadres kloppend maken

Bestelling ging lastig. Ik heb een paar keer hetvrpoces moeten herhalen omdat ik iets niet goed had ingevuld. Doordat ik moest herhalen is de maat aangepast naar de kleinste maat. Niet goed gezogen,...

Prima verzonden

Zorg dat u bereikbaar bent via de mail of Messenger. Bij foutmelding van de bestelling mag de maat niet worden aangepast.

Ontevreden klant

Product nooit aangekregen. Proberen contact op te nemen met klantendienst en via e-mail. Niet te bereiken. Hun emailadres werkt niet. Geen reactie. Dus geen product en mijn geld kwijt. Oplichterij.

Oplichten

Product effectief bezorgen. Of geld terugstorten. Een emailadres hebben dat werkt.

Peter de Vos

Eerst lang wachten op levering. Positief over mail met excuses en aangeboden korting. MAAR...., verkeerde product geleverd. Hadden badjas met lange mouwen besteld., maar kregen zonder mouwen....

Kennelijk niet duidelijk verschil tussen badjas met korte of langemouwen.

Hilde de Rooij

Zeer slecht. Onacceptabel.

Ik zie momenteel geen sterke punten. Ik ben boos. Ik heb op 21-12-2018 een badjas retour gestuurd. 139,-- euro. Ik heb herhaaldelijk mails gestuurd maar nooit reactie gehad. Tot afgelopen maandag (eind januari 2019 ). Voor het eerst iets gehoord: een creditnota in mijn mail. Maar helaas nog steeds het retourgeld niet op mijn rekening. Schandalig!

Geld retourneren als een klant een artikel retour stuurt! En contact houden!

Verkeerde bestelling gekregen, nemen geen contact meer op!

Leuke zwembroeken

Contact opnemen

HLH de Rooij

Heel slecht. Ik heb een artikel retour gestuurd van 139,-- euro. Dat was al op 21-12-018. Dat is bij het bedrijf gearriveerd op 22-12-2018 volgens track & Trace. Ik heb helemaal niets gehoord als...

Ik ben boos, zie momenteel geen sterke punten

Ja: reageren als een klant contact zoekt

Heel goed verlopen.

Snelle levering, duidelijke site.

Bart

Vlotte service, duidelijke website. Had 2x 500 besteld, maar 1x500 en 2x 250 gekregen. Fijne oplossing.

Duidelijkheid

Prijs :-)