6.8/10
7.6/10
7.4/10
6.8/10

Brian Etsoh

Is nep HEMA’s zwembad besteld en e-mail adres bestaat niet zal via test aankoop wel minder lachen

Nooit iets bestellen

Dennis

Nul sterren!

Niet kunnen ontdekken!

Geen producten aanbieden die je niet hebt!

Huub Rademakers

Oplichters

Oprotten

Ineke

Destination Beach verkoopt helemaal niets, maar int wel geld. Oplichting dus!!!!

Niet rijk willen worden met niets doen.

groenendael

Oplichters zijn het niks bestellen

Mathieu Mulders

Zeer slechte ervaring, mogelijk is dit bedrijf zelfs een oplichtersbedrijf.

25 augustus product besteld, zou binnen 4 werkdagen geleverd zijn.

9 september nog niets...
Zeer slechte ervaring, mogelijk is dit bedrijf zelfs een oplichtersbedrijf.

25 augustus product besteld, zou binnen 4 werkdagen geleverd zijn.

9 september nog niets ontvangen en een mail gestuurd met een verzoek om uitleg.

11 september niet eens een antwoord op mijn mail ontvangen.

Maak me grote zorgen of ik mijn product ooit nog zal ontvangen.

Geen enkele,

Als een klant een product koopt, zorg er dan voor dat het product geleverd wordt. Dat lijkt me een basisbeginsel van een webshop. Als dit dan onverhoopt toch niet gebeurt en de klant stuurt een... Als een klant een product koopt, zorg er dan voor dat het product geleverd wordt. Dat lijkt me een basisbeginsel van een webshop. Als dit dan onverhoopt toch niet gebeurt en de klant stuurt een mail, ajb beantwoord die dan gewoon...

Never again! Don’t know what happen to this company but it s a waste of time and money now. Fortunately I paid via paypal bc I never got my purchase. I try to contact them twice but no answer. If I... Never again! Don’t know what happen to this company but it s a waste of time and money now. Fortunately I paid via paypal bc I never got my purchase. I try to contact them twice but no answer. If I could give them officially 0 Stars , I would do it.

None

Maybe send the items that Clients ordered!

Sebastian

SCHANDALIG....
product besteld en betaald - helaas geen product, geen email terug gekregen...gewoon NIKS

GEEN

Tom Hiddleston

Ik heb iets besteld, betaald maar nooit een verzend bevestiging ontvangen of überhaupt het product... Das pech geld weg! Nooit nooit nooit bestellen

Zie ervaring

Ik had een badjas besteld. Per ongeluk de verkeerde maat. Terwijl ik op de button verzenden klikte kwam ik er gelijk al achter. Eerst probeer ik te mailen. Staat verkeerde mailadres op de site. Ik had een badjas besteld. Per ongeluk de verkeerde maat. Terwijl ik op de button verzenden klikte kwam ik er gelijk al achter. Eerst probeer ik te mailen. Staat verkeerde mailadres op de site.
Daarna het contactgedeelte ingevuld en gevraagd of ze mijn fout gelijk zouden kunnen herstellen. Hier is niet adequaat op gereageerd. Heb de verkeerde maat thuis gekregen. Deze moet dus retour en zijn de verzendkosten voor mij. Daar baal ik eigenlijk best wel van.

mooi produkt

mailadres kloppend maken