7.3/10
7.4/10
7.8/10
7.2/10

Mathieu Mulders

Zeer slechte ervaring, mogelijk is dit bedrijf zelfs een oplichtersbedrijf.

25 augustus product besteld, zou binnen 4 werkdagen geleverd zijn.

9 september nog niets...
Zeer slechte ervaring, mogelijk is dit bedrijf zelfs een oplichtersbedrijf.

25 augustus product besteld, zou binnen 4 werkdagen geleverd zijn.

9 september nog niets ontvangen en een mail gestuurd met een verzoek om uitleg.

11 september niet eens een antwoord op mijn mail ontvangen.

Maak me grote zorgen of ik mijn product ooit nog zal ontvangen.

Geen enkele,

Als een klant een product koopt, zorg er dan voor dat het product geleverd wordt. Dat lijkt me een basisbeginsel van een webshop. Als dit dan onverhoopt toch niet gebeurt en de klant stuurt een... Als een klant een product koopt, zorg er dan voor dat het product geleverd wordt. Dat lijkt me een basisbeginsel van een webshop. Als dit dan onverhoopt toch niet gebeurt en de klant stuurt een mail, ajb beantwoord die dan gewoon...

Never again! Don’t know what happen to this company but it s a waste of time and money now. Fortunately I paid via paypal bc I never got my purchase. I try to contact them twice but no answer. If I... Never again! Don’t know what happen to this company but it s a waste of time and money now. Fortunately I paid via paypal bc I never got my purchase. I try to contact them twice but no answer. If I could give them officially 0 Stars , I would do it.

None

Maybe send the items that Clients ordered!

Sebastian

SCHANDALIG....
product besteld en betaald - helaas geen product, geen email terug gekregen...gewoon NIKS

GEEN

Tom Hiddleston

Ik heb iets besteld, betaald maar nooit een verzend bevestiging ontvangen of überhaupt het product... Das pech geld weg! Nooit nooit nooit bestellen

Zie ervaring

Ik had een badjas besteld. Per ongeluk de verkeerde maat. Terwijl ik op de button verzenden klikte kwam ik er gelijk al achter. Eerst probeer ik te mailen. Staat verkeerde mailadres op de site. Ik had een badjas besteld. Per ongeluk de verkeerde maat. Terwijl ik op de button verzenden klikte kwam ik er gelijk al achter. Eerst probeer ik te mailen. Staat verkeerde mailadres op de site.
Daarna het contactgedeelte ingevuld en gevraagd of ze mijn fout gelijk zouden kunnen herstellen. Hier is niet adequaat op gereageerd. Heb de verkeerde maat thuis gekregen. Deze moet dus retour en zijn de verzendkosten voor mij. Daar baal ik eigenlijk best wel van.

mooi produkt

mailadres kloppend maken

Bestelling ging lastig. Ik heb een paar keer hetvrpoces moeten herhalen omdat ik iets niet goed had ingevuld. Doordat ik moest herhalen is de maat aangepast naar de kleinste maat. Niet goed gezogen,... Bestelling ging lastig. Ik heb een paar keer hetvrpoces moeten herhalen omdat ik iets niet goed had ingevuld. Doordat ik moest herhalen is de maat aangepast naar de kleinste maat. Niet goed gezogen, dus verkeerde maat ontvangen.

Prima verzonden

Zorg dat u bereikbaar bent via de mail of Messenger. Bij foutmelding van de bestelling mag de maat niet worden aangepast.

Ontevreden klant

Product nooit aangekregen. Proberen contact op te nemen met klantendienst en via e-mail. Niet te bereiken. Hun emailadres werkt niet. Geen reactie. Dus geen product en mijn geld kwijt. Oplichterij.

Oplichten

Product effectief bezorgen. Of geld terugstorten. Een emailadres hebben dat werkt.

Peter de Vos

Eerst lang wachten op levering. Positief over mail met excuses en aangeboden korting. MAAR...., verkeerde product geleverd. Hadden badjas met lange mouwen besteld., maar kregen zonder mouwen.... Eerst lang wachten op levering. Positief over mail met excuses en aangeboden korting. MAAR...., verkeerde product geleverd. Hadden badjas met lange mouwen besteld., maar kregen zonder mouwen. Retournerend niet duidelijk op de site, dus mail gestuurd. GEEN reactie. Op de uitnodiging om feedback te geven (deze), gereageerd dat ik zou wachten op een reactie, maar ook daarop geen reactie. Nog een mail gestuurd en weer GEEN reactie. Dan maar pakket teruggestuurd. Omdat er bij de levering geen opdrachtformulier zat, hoop ik maar dat dat goed gaat en ik mijn geld terugkrijg. Dat ik uiterst teleurgesteld ben, mag duidelijk zijn.

Kennelijk niet duidelijk verschil tussen badjas met korte of langemouwen.

Hilde de Rooij

Zeer slecht. Onacceptabel.

Ik zie momenteel geen sterke punten. Ik ben boos. Ik heb op 21-12-2018 een badjas retour gestuurd. 139,-- euro. Ik heb herhaaldelijk mails gestuurd maar nooit reactie gehad. Tot afgelopen maandag... Ik zie momenteel geen sterke punten. Ik ben boos. Ik heb op 21-12-2018 een badjas retour gestuurd. 139,-- euro. Ik heb herhaaldelijk mails gestuurd maar nooit reactie gehad. Tot afgelopen maandag (eind januari 2019 ). Voor het eerst iets gehoord: een creditnota in mijn mail. Maar helaas nog steeds het retourgeld niet op mijn rekening. Schandalig!

Geld retourneren als een klant een artikel retour stuurt! En contact houden!

Verkeerde bestelling gekregen, nemen geen contact meer op!

Leuke zwembroeken

Contact opnemen