8.1/10
7.9/10
8.5/10
8.3/10

Peter de Vos

Eerst lang wachten op levering. Positief over mail met excuses en aangeboden korting. MAAR...., verkeerde product geleverd. Hadden badjas met lange mouwen besteld., maar kregen zonder mouwen....

Kennelijk niet duidelijk verschil tussen badjas met korte of langemouwen.

Hilde de Rooij

Zeer slecht. Onacceptabel.

Ik zie momenteel geen sterke punten. Ik ben boos. Ik heb op 21-12-2018 een badjas retour gestuurd. 139,-- euro. Ik heb herhaaldelijk mails gestuurd maar nooit reactie gehad. Tot afgelopen maandag (eind januari 2019 ). Voor het eerst iets gehoord: een creditnota in mijn mail. Maar helaas nog steeds het retourgeld niet op mijn rekening. Schandalig!

Geld retourneren als een klant een artikel retour stuurt! En contact houden!

Verkeerde bestelling gekregen, nemen geen contact meer op!

Leuke zwembroeken

Contact opnemen

HLH de Rooij

Heel slecht. Ik heb een artikel retour gestuurd van 139,-- euro. Dat was al op 21-12-018. Dat is bij het bedrijf gearriveerd op 22-12-2018 volgens track & Trace. Ik heb helemaal niets gehoord als...

Ik ben boos, zie momenteel geen sterke punten

Ja: reageren als een klant contact zoekt

Heel goed verlopen.

Snelle levering, duidelijke site.

Bart

Vlotte service, duidelijke website. Had 2x 500 besteld, maar 1x500 en 2x 250 gekregen. Fijne oplossing.

Duidelijkheid

Prijs :-)

Bestelling op zich ging goed maar het pakje is nog steeds niet gearriveerd vanwege drukte bij Bpost

Gemaild dat de status van de verzending nog steeds op in voorbereiding/behandeling stond. Snelle adequate reactie dat men erachteraan zou gaan.

Probleem ligt denk ik niet bij Destination beach maar ik kan het product niet beoordelen zo.

Mary

Leuke website!

Groot assortiment en leuke dingen

een .nl erbij..?

Prima. Snelle levering, mooie spullen.

Snel en duidelijke webssite

De kleding rook nogal naar sigarettenrook, dat was niet zo fijn. Daarom eerst het uv-shirt gewassen.

Positief, snel. Accuraat

Goede communicatie