Destin

Prevo/Bax

De 5 landen cruise van uit Basil

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Viel tegen had meer verwacht van een 5 * schip. Mogelijk moet de directie de hele reis een keer als mistrie gast meemaken . Vanaf een donker koffiekamer bij v.d. Valk Veenendaal tot Rotterdam. En... Viel tegen had meer verwacht van een 5 * schip. Mogelijk moet de directie de hele reis een keer als mistrie gast meemaken . Vanaf een donker koffiekamer bij v.d. Valk Veenendaal tot Rotterdam. En dan ook enkel excursies maken. Mogelijk komen zij dan achter enkel zaken die beter kunnen.

Reactie Destin:

Geachte heer Prevo,

Geachte heer Prevo,

Graag maak ik van deze gelegenheid gebruik te reageren op uw review. We kennen elkaar inmiddels persoonlijk. Nadat u uw koffer had afgeven bij de Comfort Class Touringcar nodigde ik u uit voor een vers kopje cappuccino bij Hotel Van der Valk in Veenendaal. Ook schakelde ik daar bij de coffee corner het licht aan. Aansluitend zwaaide ik u en de andere 60 passagiers om klokslag 06.00 uur uit voor uw reis naar Bazel waar u dezelfde middag inscheepte op de Amadeus Queen voor de 8-daagse Vierlanden Dalvaartcruise naar Rotterdam.
Jammer genoeg bent u minder goed te spreken over uw Suite en de service aan boord van uw varende 5*****sterren hotel en geeft u ons slechts 3 sterren. Dat is eerlijk gezegd een teleurstellende score. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken en ik wil u hartelijk danken dat u uw reiservaringen telefonisch hebt willen toelichten. Daardoor weten we wat er speelt, kunnen wij de vinger van de pols houden en daar waar mogelijk verbeteringen realiseren.
U mag van Friendship Cruises met een gerust hart veel verwachten. De suites bij ons aan boord zijn 26m2, beschikken over een dubbele panorama schuifpui en een écht privé veranda-balkon. Wij varen met de mooiste vloot en de nieuwste schepen in Europa. Mooier en luxer vindt u ze niet. Zonder iets aan uw reiservaring af te doen; uw medepassagiers hebben deze cruise gewaardeerd met:
Reis algemeen: 8,6
Gemiddelde score over alle vragen: 8,1

Hoewel u aangeeft dat u voorkeur toch uit blijft gaan naar Zeecruises, waarvan u er inmiddels 28 heeft gemaakt, spreek ik de wens uit u nog eens aan boord van een van onze varende hotels op de rivieren van Europa of wereldwijd te mogen begroeten.

Cees van Pelt
Directeur

Van Dolen

Treinreis Zwitserland

Hoe heeft u uw reis ervaren?

We hebben een fantastische reis gehad,we vielen van de enen in de andere verbazing,groot succes.

Drost

Genoten van de reis

Jolanda Moesman

Seine Symphony

Hoe heeft u uw reis ervaren?

We hebben de reis als heel interessant en mooi ervaren

G.Devenyns

Zuid Noorwegen

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Uitstekend! Alle tickets voor trein, bus en boot waren geregeld en vertrek uren werden stipt gevolgd.

H.van den Dries

Seine