Destin

Westeno

Cruise niet doorgegaan

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Tja, bij review van Henkes antwoord Van Pelt een goede relatie te willen en contact te zullen opnemen. Is ons ook toegezegd maar niks geen contact en het geld wat hij retour ontving van de door ons... Tja, bij review van Henkes antwoord Van Pelt een goede relatie te willen en contact te zullen opnemen. Is ons ook toegezegd maar niks geen contact en het geld wat hij retour ontving van de door ons betaalde maar door KLM geannuleerd nooit aan ons betaald, dus de advocaat maar ingeschakeld.

Geachte mevrouw van Westen en meneer Henkes,
Geachte mevrouw van Westen en meneer Henkes,
Helaas heeft u op 30 april om voor u moverende redenen eigenstandig besloten de door u geboekte Wolga reis met vertrek op 26 augustus te annuleren. Mogelijk ten overvloede attendeer ik u nogmaals op de ANVR reisbranchebreed geldende regelingen.

Ingeval de reisorganisatie besluit de riviercruise te annuleren dan ontvangt de cliënt een Corona Voucher met SGR garantie voor de door ons ontvangen bedragen.

Indien de cliënt besluit de reis te annuleren gelden de annuleringsvoorwaarden.
Friendship Cruises begrijpt dat het moeten betalen van annuleringskosten pijn doet. Tegelijkertijd heeft u een afweging gemaakt tussen uw persoonlijk welzijn c.q. uw persoonlijke gezondheid enerzijds en een financieel offer anderzijds. U heeft de door u geboekte reis om voor u moverende redenen geannuleerd. In dat geval gelden de annuleringsvoorwaarden.
Hoewel ik de kans niet zo groot acht spreken wij toch de wens uit u nog eens aan boord van één van onze varende hotels te mogen begroeten.
Het spijt ons bijzonder, maar het zijn bijzondere tijden.
FRIENDSHIP CRUISES

Leo Visser

Grote Zwitserland Rondreis

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Uitstekend. Alles goed geregeld. Was bijzondere reis vanwege Corona maatregelen maar met mondkapje toch heel goed te doen. In de Hotels was ook alles prima geregeld. Wel heel rustig met gasten want... Uitstekend. Alles goed geregeld. Was bijzondere reis vanwege Corona maatregelen maar met mondkapje toch heel goed te doen. In de Hotels was ook alles prima geregeld. Wel heel rustig met gasten want veel buitenlanders waren er niet. Zwitsers bleven voornamelijk in eigen land daarom wel veel Zwitserse toeristen. Landschap erg mooi en het reizen met de trein was geen straf. Ook hier opvallend hoe weinig reizigers er waren in de panorama treinen. In Gotthard expres bijna niemand. Was bijzondere ervaring en best goed te doen. Geen echte beperkingen ervaren, behalve dan het mondkapje en het afstand houden maar dat zijn we al gewend. Restaurants en hotels zijn allemaal open en hebben maatregelen getroffen tegen Corona. Ook kabelbanen en andere (toeristische) voorzieningen zijn open en treinen rijden prima op tijd, zoals je kan verwachten in Zwitserland.
Deze reis is zeker aan te bevelen en was voor mij een prachtige ervaring.

Geachte heer Visser,
Hartelijk dank voor deze review. Bedankt dat u uw ervaringen met ons gedeeld heeft.
Anita Röhrig

Leo Visser

Grote Zwitserland Rondreis

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Uitstekend. Alles goed geregeld.

a. oostra

Boekten voor Douro-cruise

Hoe heeft u uw reis ervaren?

niet geeffectueerd ivm Corona; bedrijf toont geen begrip voor door Corona veranderde context; eist 70% annuleringskosten, al in maand na pre-Corona boeking; 50% al "schuldig" bij boeking zelf. niet... niet geeffectueerd ivm Corona; bedrijf toont geen begrip voor door Corona veranderde context; eist 70% annuleringskosten, al in maand na pre-Corona boeking; 50% al "schuldig" bij boeking zelf. niet transparant gemaakt of medegedeeld. geen begrip voor afweging 75+er dat besmettingskans misschien te overzien, maar risico bij die besmetting onoverkomelijk

Geachte heer Oostra,
Geachte heer Oostra,
Op 10 juni heeft u de Dourocruise met vertrek op 26 juli gewaardeerd met 1 ster. U heeft ons te kennen gegeven om voor u moverende redenen deze reis te willen annuleren en dus niet deel te nemen aan deze cruise. Tot nu toe heeft Friendship Cruises telkens prompt en adequaat binnen 24 uur schriftelijk dan wel telefonisch gereageerd op uw mails. Wij adviseren u dit medium niet te gebruiken om met ons te corresponderen. Heeft u vragen schroom dan alstublieft niet en laat het ons weten. We staan u graag persoonlijk te woord. Ons familie bedrijf bestaat inmiddels 50 jaar wij koesteren de relatie met onze passagiers en daarom blijven wij graag in nauw contact met u.
Friendship Cruises

Uitstekend

L.K. Hovig - Van Zetten

Shongololo Express

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Reis is in telefonisch overleg met Incento niet doorgegaan in verband met het Corona virus en de daarbij te verwachten reisbeperkingen. We waren al op Schiphol en hadden al ingechekt. Achteraf... Reis is in telefonisch overleg met Incento niet doorgegaan in verband met het Corona virus en de daarbij te verwachten reisbeperkingen. We waren al op Schiphol en hadden al ingechekt. Achteraf ontkent Incento dat ze heeft geadviseerd om niet af te reizen, poneert ze onwaarheden en weigert iedere tegemoetkoming. € 13.000,-- kwijt. Ik begrijp ook wel dat het een extreme situatie betreft, maar om de klant voor leugenaar uit te maken en absoluut niets te doen gaat te ver.

Geachte heer en mevrouw Hovig,
Geachte heer en mevrouw Hovig,
Uw individuele beslissing om op de dag van vertrek niet op reis te gaan en niet in te stappen aan boord bij KLM doet ongetwijfeld pijn in uw hart, hoofd en portemonnee.
Wij baseren onze reizen op de adviezen van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Op de dag van uw vertrek was er geen code rood. Dus geen negatief reisadvies. KLM vliegt en rekent op u. De Shongololo Express rijdt eveneens.
Angst of bezorgdheid zijn geen gronden om kosteloos te annuleren. Uw review lezend neemt u het ons kwalijk dat wij u niet compenseren voor de financiële consequenties ten gevolge van uw individuele besluit niet op reis te gaan kort voor boarding van het vliegtuig.
Ondanks dat Corona buiten onze invloedssfeer ligt bieden wij u onze verontschuldigingen aan voor de onrust die het met zich mee brengt in de wereld en de landelijke media.
Met vriendleijke groet, Anita Röhrig

Duterloo

Kerstcruise

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Geweldige ervaring, erg afwiseelend programma, goede gidsen, fantastische opera en balletvoorstelling, erg leuk muzikaal programma aan boord, bijzonder prettig schip en erg gezellige medereizigers

Hurtigruten MS Trollfjord

Helemaal goed!!

MSC Bellissima
Dubai - Dubai

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Ze gaan direct aan de slag wanneer je ze vraagt naar een voorstel. Ze bieden altijd meerdere mogelijkheden aan zodat de klant kan beslissen wat het best bij hem past. Wanneer er zich problemen... Ze gaan direct aan de slag wanneer je ze vraagt naar een voorstel. Ze bieden altijd meerdere mogelijkheden aan zodat de klant kan beslissen wat het best bij hem past. Wanneer er zich problemen voordoen gaan ze die niet uit de weg maar bijten zich daar in vast totdat het is opgelost. Kortom: Wij zijn zeer tevreden klanten