Mw Zwerus

De weg van thuis naar permanent in een zorginstelling gaan wonen was zwaar in alle opzichten. Desta heeft de verhuizing en ontruiming wel zó integer, betrokken en transparant geregeld. Wat een... De weg van thuis naar permanent in een zorginstelling gaan wonen was zwaar in alle opzichten. Desta heeft de verhuizing en ontruiming wel zó integer, betrokken en transparant geregeld. Wat een ontzettend fijne mensen!

Mw Van Lieshout

Prima allemaal. Mooi op tijd begonnen.

Prima communicatie, offerte en uitvoering zoals afgesproken!

I.van Gool

Zeer tevreden over de ontruiming uitgevoerd door Desta. Alles precies volgens afspraak. Ook de leiding , mevr. Weet haar naam niet meer maar heel goed en vrie delijk, ik was heel blij .

F.Fernandes

Ik ben ontzettend tevreden over desta zou het iedereen aanraden goede service lieve mensen.

Anita van Delft Makelaardij

Prettige communicatie, duidelijke offerte en het huis is super netjes opgeleverd.

De offerte op prettige manier gekregen, de prijs viel mee.
De uitgevoerde werkzaamheden heb ik niet gezien, maar de woningbouwvereniging was tevreden
over de oplevering.

DC Franken

Wij hadden reeds in het verleden ervaring opgedaan met Desta. En ook deze keer ging alles tot grote tevredenheid.

Goede uitvoering correct personeel en uitvoering als afgesproken volgens offerte.
Wat mij betreft een aanrader.

Verhuis-Raad

Alles prima!