J. Cenin

Korte lijnen, heldere communicatie

H. Borst, Castricum

Goede communicatie, positieve ervaring met eerdere opdracht, offerte duidelijk en uitvoerig, agenda stipt in orde, woning met zorg leeggemaakt en schoongemaakt.

Werken keurig, vakkundig en snel.

Wij zijn tevreden !

Zeer goed bevallen. Heldere en snelle communicatie; offerte die met zorg na een prettig gesprek en bezichtiging was opgesteld. Zeer goede service.

Tine Rodermond

In 1 woord perfect. Goede communicatie, snelle reactie, fijn team en ze doen wat ze beloven voor een hele scherpe prijs

Prettig gesprek, keurige offerte, meedenkende mensen.

G. Althausen

Reeds 2 keer heb ik de hulp van DESTA moeten inroepen. De 1. keer was een gigantische klus van een woning. De snelheid, netheid van het werk alsmede de medemenselijke benadering zowel tijdens het... Reeds 2 keer heb ik de hulp van DESTA moeten inroepen. De 1. keer was een gigantische klus van een woning. De snelheid, netheid van het werk alsmede de medemenselijke benadering zowel tijdens het gesprek voor de offerte als ook gedurende het werkprocess waren fantastisch en hartverwarmend.
De 2de keer, na het overlijden van een dierbare, was de benadering tijdens het offertegesprek als een warme deken om je heen met veel begrip. Vakkundigheid bij het beoordelen van wat weg kon en wat naar goede doelen en/of de verkoop in gaat. De mensen die de klus kwamen klaren waren vriendelijk, begripvol en vakbekwaam. Buiten de werkzaamheden komt er als plus nog bij dat DESTA eerlijk is in alles. Zonder meer beveel ik DESTA aan als ik gevraagd word of ik iemand betrouwbaars weet.