Alice

De 2 verhuizers zijn uitermate voorzichtig om geen beschadigingen aan kozijnen en deuren te maken. Denken hierover goed na en leveren geen haastwerk.

Nicoline van Enter

Uitstekend! Ze denken mee, leveren perfect werk, alles volgens afspraak en voor zeer schappelijke prijzen.

Hans

Goed werk en een uitstekende prijs

Anello

Heel fijn snelle duidelijke communicatie

Helen Klooster

Zeer goed ; Heel goed werk van Desiree. top gewoon

Fam. Geukers

We hebben heel fijn contact en communicatie met DESTA Woningontruiming gehad. Alles is naar volle tevredenheid opgelost en afgehandeld in een voor ons emotionele periode.

Wijdenes

Is maar 1 woord voor PERFECT

Mart Bruin

Het ontruimen van de flat van mijn moeder na overlijden is prima verlopen alles is volgens opdracht geregeld heldere communicatie,
fijne mensen om mee te werken

L

Zeer positieve ervaring. Desta heeft, toen wij plotseling met een sterfgeval geconfronteerd werden kort na een verhuizing, niet alleen de opdracht keurig uitgevoerd maar ons ook ongevraagd en zonder... Zeer positieve ervaring. Desta heeft, toen wij plotseling met een sterfgeval geconfronteerd werden kort na een verhuizing, niet alleen de opdracht keurig uitgevoerd maar ons ook ongevraagd en zonder meerkosten nog meer werk uit handen genomen. De communicatie was zeer correct. Wij zijn ze dankbaar.

A Groenevelt

Zeer goed. Alles punctueel en netjes.