Zeer goede communicatie met medewerkers . Ook denken ze met je mee om tot en zo goed mogelijke oplossing te komen en daarom kan ik dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen .

Bert Fraaij

Via de man van dewoningbouwverhuurder belast met opzegging had een advies voor ontruiming voor De sta contact gezocht en afspraak in de woning (Boutenburg 79 )Amsterdam gehad heel fijn contact en... Via de man van dewoningbouwverhuurder belast met opzegging had een advies voor ontruiming voor De sta contact gezocht en afspraak in de woning (Boutenburg 79 )Amsterdam gehad heel fijn contact en prijsafspraken gemaakt., op de ontruiming dag waar ik zelf mee heb geholpen is het meer dan prima gegaan een halve dag incl schoonmaken heel fijn allemaal .

A.de Zwaan - particulier.

Contact tot stand gekomen via een familielid dat eerder gebruik maakte van de diensten van Desta. overleg in het nog te ontruimen appartement verliep vlot. Offerte gaf geen reden tot opmerking.... Contact tot stand gekomen via een familielid dat eerder gebruik maakte van de diensten van Desta. overleg in het nog te ontruimen appartement verliep vlot. Offerte gaf geen reden tot opmerking. Werkzaamheden op de overeengekomen dag van ontruiming verliepen vlot en zorgvuldig. Appartement was binnen gestelde tijdsspanne ontruimd. Pand bezemvrij opgeleverd tot volle tevredenheid van de verhurende instantie.

Het is alweer een tijd geleden, oktober 2018. Maar in mijn herinnering liep alles goed en zoals afgesproken.

Loes Hamel

Ik kan alleen maar zeggen alles uitstekend! Vriendelijke en begripvolle mensen.

R. Brom

Het contact met dit bedrijf is uitstekend en de offerte goed verzorgd.

Thilly visser

Naar volle tevredenheid

Jan

Heldere offerte. Geen bijkomende kosten. Klus is keurig uitgevoerd: alles schoon achtergelaten. Keurig op tijd. Vriendelijk personeel. Desta is niet goedkoop, maar ze zijn hun geld dubbel en dwars... Heldere offerte. Geen bijkomende kosten. Klus is keurig uitgevoerd: alles schoon achtergelaten. Keurig op tijd. Vriendelijk personeel. Desta is niet goedkoop, maar ze zijn hun geld dubbel en dwars waard.

Delta Finance & Consultancy B.V.

Snelle communicatie, heldere prijsstelling en een een flexibele last minute planning mogelijk.

Hans van Beilen

Ik kwam in contact met Desiree nadat een eerder gemaakte afspraak met een ander bedrijf wegens omstandigheden niet door kon gaan. Op dit moment hadden we nog maar twee weken over om de gehele... Ik kwam in contact met Desiree nadat een eerder gemaakte afspraak met een ander bedrijf wegens omstandigheden niet door kon gaan. Op dit moment hadden we nog maar twee weken over om de gehele inboedel van een eengezinswoning uit te ruimen en in opslag te zetten en ik moest alles vanuit het buitenland regelen. Ondanks dat Desta het heel druk had, heeft Desiree er alles aan gedaan om mij te helpen en is het gelukt om de woning op tijd leeg te halen. Helaas kon ik er zelf niet bij zijn maar ik heb begrepen dat alles zeer vakkundig en netjes is gegaan en het viel mij op dat Desta ook zeer snel heeft gewerkt die dag.
Ik heb het contact met Desiree als zeer prettig, snel, doortastend en professioneel ervaren. Desta heeft mij echt uit de brand geholpen met deze situatie!