Rob Lubbers

Zeer plezierige ervaring. Een goed open en klantvriendelijk intake gesprek met Sabrina gehad. Zij voelde precies aan wat onze behoefte was. Van buren vernomen dat ontruiming zelf prima en... Zeer plezierige ervaring. Een goed open en klantvriendelijk intake gesprek met Sabrina gehad. Zij voelde precies aan wat onze behoefte was. Van buren vernomen dat ontruiming zelf prima en georganiseerd is verlopen. De communicatielijn m.b.v. de mail was snel en correct.

Duidelijk, zeer correct, tot volle tevredenheid

Nelke van der Lans

Het was allemaal prima. Goed geregeld. Goede communicatie. Wat ik wel jammer vond is dat de opgehaalde spullen gelijk weg waren en dat het dus niet meer mogelijk was om in de opslag nog iets te... Het was allemaal prima. Goed geregeld. Goede communicatie. Wat ik wel jammer vond is dat de opgehaalde spullen gelijk weg waren en dat het dus niet meer mogelijk was om in de opslag nog iets te zoeken.

Duidelijke communicatie, snelle actie, uitstekende service, aardige mensen

Zowel het eerste contact als het vervolg (offerte, uitvoering en nazorg) waren uitstekend. Ook de eindoplevering is als service verzorgd hetgeen zeer plezierig was.

M. van der Hoek

Heel goed, Desta ontzorgt volledig van a tot z en communiceren duidelijk en correct.

Desta is bereikbaar, komt snel kijken wat er moet gebeuren, is snel met offerte en communiceert goed . Voert werk uitstekend uit.

Melanie Kruijswijk

Wij vonden de offerte heel duidelijk en overzichtelijk. We wisten precies waar we aan toe waren . De verhuizing zelf verliep heel geordend en snel . Wij hebben gebruik gemaakt van tijdelijke... Wij vonden de offerte heel duidelijk en overzichtelijk. We wisten precies waar we aan toe waren . De verhuizing zelf verliep heel geordend en snel . Wij hebben gebruik gemaakt van tijdelijke opslag en er werd met zorg met onze spullen omgegaan. De betaling hadden we nog 2 weken de tijd voor NA de verhuizing . Top geregeld

J.P. de Grauw

Verhuizing ging erg goed

Over alle genoemde punten zeer tevreden. Altijd snel een reactie per mail of telefoon, vlot beschikbaar om in actie te komen en klantgericht. Het enige dat langer duurde was het opsturen van de... Over alle genoemde punten zeer tevreden. Altijd snel een reactie per mail of telefoon, vlot beschikbaar om in actie te komen en klantgericht. Het enige dat langer duurde was het opsturen van de laatste persoonlijke spullen