Mart Bruin

Het ontruimen van de flat van mijn moeder na overlijden is prima verlopen alles is volgens opdracht geregeld heldere communicatie,
fijne mensen om mee te werken

L

Zeer positieve ervaring. Desta heeft, toen wij plotseling met een sterfgeval geconfronteerd werden kort na een verhuizing, niet alleen de opdracht keurig uitgevoerd maar ons ook ongevraagd en zonder... Zeer positieve ervaring. Desta heeft, toen wij plotseling met een sterfgeval geconfronteerd werden kort na een verhuizing, niet alleen de opdracht keurig uitgevoerd maar ons ook ongevraagd en zonder meerkosten nog meer werk uit handen genomen. De communicatie was zeer correct. Wij zijn ze dankbaar.

A Groenevelt

Zeer goed. Alles punctueel en netjes.

J. Cenin

Korte lijnen, heldere communicatie

H. Borst, Castricum

Goede communicatie, positieve ervaring met eerdere opdracht, offerte duidelijk en uitvoerig, agenda stipt in orde, woning met zorg leeggemaakt en schoongemaakt.

Werken keurig, vakkundig en snel.

Wij zijn tevreden !

Zeer goed bevallen. Heldere en snelle communicatie; offerte die met zorg na een prettig gesprek en bezichtiging was opgesteld. Zeer goede service.

Tine Rodermond

In 1 woord perfect. Goede communicatie, snelle reactie, fijn team en ze doen wat ze beloven voor een hele scherpe prijs