Franciscus Xaveriusschool

Onze ervaring is zeer goed. Netjes te woord gestaan en snelle communicatie over de app. De medewerkers die op onze school aan het werk zijn geweest hebben in snel tempo veel werk verzet. Dit ging... Onze ervaring is zeer goed. Netjes te woord gestaan en snelle communicatie over de app. De medewerkers die op onze school aan het werk zijn geweest hebben in snel tempo veel werk verzet. Dit ging allemaal zeer netjes , de collega's in school hebben er geen overlast van gehad.
Bij een volgende klus doen wij zeer zeker weer graag een beroep op Desta Woningontruiming.

Superaardige en meedenkende mensen. Begrepen helemaal hoe het is om je moeder naar een verzorgingsflat te verhuizen, hielpen enorm mee met opslag en opleveren van de woning. Echt helemaal TOP!

De Schakel-Mentorschap

Ik heb zeer goede ervaringen met Desta Woningontruiming, waarbij ik al met ze samenwerkte op het moment dat ze nog onder een andere naam hun werkzaamheden uitvoerden. Er is sprake van een goede... Ik heb zeer goede ervaringen met Desta Woningontruiming, waarbij ik al met ze samenwerkte op het moment dat ze nog onder een andere naam hun werkzaamheden uitvoerden. Er is sprake van een goede communicatie en voeren alle werkzaamheden uit naar afspraak. Je kunt met een geruist hard de verhuizing, de ontruiming of opslag aan hen overlaten. Ik denk dat hun prijzen marktconform zijn.

Leenaars

Desta is in 1 woord FANTASTISCH.
We maakten een afspraak in het huis van een overleden familielid om het te ontruimen.
Een dag later had ik de offerte binnen en gaf ik gelijk de...
Desta is in 1 woord FANTASTISCH.
Een dag later had ik de offerte binnen en gaf ik gelijk de opdracht aan hen.
De mensen van dit bedrijf kwamen zo prettig bij ons over dat we geen moment twijfelden.
Wij konden ons alleen niet voorstellen dat ze dit overvolle huis in 1 dag leeg zouden krijgen. (3 etages en een volle tuin)
De dag na de ontruiming zijn we gaan kijken......het was werkelijk HELEMAAL leeg en tot in de puntjes keurig netjes en zelfs schoon.
Het huis rook zelfs heerlijk fris.
Wat een geweldig bedrijf! Werkelijk een aanrader.
Redelijk in prijs en heel erg vriendelijk en veel begrip voor de situatie.
Dankjulliewel dat deze klus zo fijn is geklaard.

coöperatie cobibewind

Van te voren zijn goede afspraken gemaakt. De offerte periode was kort en simpel, zoals deze hoort te zijn. De flexibiliteit van het inplannen was geweldig. Het zelfde geldt voor de uitvoering

Florijn Civiel Bewind

Alles werd goed geregeld, geen onverwachte extra kosten

Ilona Booms

Uitstekende communicatie, super service, goed bereikbaar, realistische offerte, uitstekend werk, zeer vriendelijk en servicegericht! Ik zou Desta aan iedereen aanbevelen!

Els Yahouni-Hassing

Prima service van Desta. Hebben ons veel werk uit handen genomen. Kwamen betrouwbaar over had er gelijk een goed gevoel bij. Offerte was duidelijk. Hebben zich duidelijk aan de gemaakte afspraken... Prima service van Desta. Hebben ons veel werk uit handen genomen. Kwamen betrouwbaar over had er gelijk een goed gevoel bij. Offerte was duidelijk. Hebben zich duidelijk aan de gemaakte afspraken gehouden.

Monique de Waal

Top top top
Super gewoon. Ik zal dit bedrijf voor ontruiming bij iedereen aanraden

Zeer klantvriendelijk, flexibel en meedenkend