DC Franken

Wij hadden reeds in het verleden ervaring opgedaan met Desta. En ook deze keer ging alles tot grote tevredenheid.

Goede uitvoering correct personeel en uitvoering als afgesproken volgens offerte.
Wat mij betreft een aanrader.

Verhuis-Raad

Alles prima!

Van der velde

Goede ervaring

Mw. S. Meisner

Goede afspraken gemaakt, zorgvuldige uitvoering van de werkzaamheden. Ook prettig was dat de voor- en eindinspectie van de huurwoning door Desta is uitgevoerd, zonder bijkomende kosten.

Anna de Goede

Heel positief!
Correcte woningontruiming na overlijden van mijn vader.

Wortman

Zeer professionele organisatie, zeer klantvriendelijk

Anna de Goede

Vriendelijke en correcte werkwijze bij het ontruimen van de flat van mijn vader.

Sjoerd

Ten einde raad bij een verplichte ontruiming van de kamer van een overleden vriendin in een verpleeghuis Desta gebeld. De volgende dag was alles al piekfijn voor elkaar.

Frank M (Lisse)

Vlotte en persoonlijke intake.
Vlotte en persoonlijke intake.
De ontruiming is keurig verricht. Alle kamers zijn bezemschoon afgeleverd en de zaken die achter zouden moeten blijven (gordijnen, railings, etc) zijn keurig bewaard gebleven.
We kregen direct na de ontruiming via duidelijke foto's (whatsapp) een 'verslag' van het werk.