Delta Finance & Consultancy B.V.

Snelle communicatie, heldere prijsstelling en een een flexibele last minute planning mogelijk.

Hans van Beilen

Ik kwam in contact met Desiree nadat een eerder gemaakte afspraak met een ander bedrijf wegens omstandigheden niet door kon gaan. Op dit moment hadden we nog maar twee weken over om de gehele... Ik kwam in contact met Desiree nadat een eerder gemaakte afspraak met een ander bedrijf wegens omstandigheden niet door kon gaan. Op dit moment hadden we nog maar twee weken over om de gehele inboedel van een eengezinswoning uit te ruimen en in opslag te zetten en ik moest alles vanuit het buitenland regelen. Ondanks dat Desta het heel druk had, heeft Desiree er alles aan gedaan om mij te helpen en is het gelukt om de woning op tijd leeg te halen. Helaas kon ik er zelf niet bij zijn maar ik heb begrepen dat alles zeer vakkundig en netjes is gegaan en het viel mij op dat Desta ook zeer snel heeft gewerkt die dag.
Ik heb het contact met Desiree als zeer prettig, snel, doortastend en professioneel ervaren. Desta heeft mij echt uit de brand geholpen met deze situatie!

Mw Zwerus

De weg van thuis naar permanent in een zorginstelling gaan wonen was zwaar in alle opzichten. Desta heeft de verhuizing en ontruiming wel zó integer, betrokken en transparant geregeld. Wat een... De weg van thuis naar permanent in een zorginstelling gaan wonen was zwaar in alle opzichten. Desta heeft de verhuizing en ontruiming wel zó integer, betrokken en transparant geregeld. Wat een ontzettend fijne mensen!

Mw Van Lieshout

Prima allemaal. Mooi op tijd begonnen.

Prima communicatie, offerte en uitvoering zoals afgesproken!

I.van Gool

Zeer tevreden over de ontruiming uitgevoerd door Desta. Alles precies volgens afspraak. Ook de leiding , mevr. Weet haar naam niet meer maar heel goed en vrie delijk, ik was heel blij .

F.Fernandes

Ik ben ontzettend tevreden over desta zou het iedereen aanraden goede service lieve mensen.

Anita van Delft Makelaardij

Prettige communicatie, duidelijke offerte en het huis is super netjes opgeleverd.

De offerte op prettige manier gekregen, de prijs viel mee.
De uitgevoerde werkzaamheden heb ik niet gezien, maar de woningbouwvereniging was tevreden
over de oplevering.

DC Franken

Wij hadden reeds in het verleden ervaring opgedaan met Desta. En ook deze keer ging alles tot grote tevredenheid.