Kuiken

Een goede communicatie en vriendelijke mensen, zowel bij de bespreking als de uitvoering.

Gerda van den Heuvel

Zeer goed

m van dapperen

Fijn bedrijf om mee tw erken

R. Hofman

Snelle reactie op aanvraag, duidelijke afspraken, denken mee, correcte uitvoering.

Faroek Juthan

Toen mijn zus moest verhuizen naar een Zorgcentrum zat ik echt in de problemen wat betreft het opleveren van haar oude woning. Ik had een paar offertes aangevraagd en geen reactie gekregen. Vanaf... Toen mijn zus moest verhuizen naar een Zorgcentrum zat ik echt in de problemen wat betreft het opleveren van haar oude woning. Ik had een paar offertes aangevraagd en geen reactie gekregen. Vanaf het eerste moment heeft Desta mij ondersteund, offerte uitgebracht en samen alle werkzaamheden afgestemd. De communicatie was bijzonder goed en de verhuizing is dan ook perfect verlopen.Ik hoop dan ook dat dit bedrijf heel lang haar diensten zal kunnen verlenen aan anderen zoals ik.

M.J.Krediet

Super tevreden, snelle acties, spreken een duidelijke taal, gekwalificeerd en zeer vriendelijk personeel.

Isis

Echt perfect, een bedrijf dat ontzorgt en een extra mile voor je loopt. Lieve, respectvolle mensen. En niet duur. Aanrader.

Berg

Alles klopt, vriendelijk, klantgericht, betrokken, duidelijke afspraken en het nakomen daarvan.

M.Nagel

Commumicatie met Desiree héél vriendelijk en vakbekwaam. Duidelijk en snelle offerte, de uitvoering door nette en vtiendelijke personen uitgevoerd. Dus 'n vertrouwd en goed bedrijf waar service nog... Commumicatie met Desiree héél vriendelijk en vakbekwaam. Duidelijk en snelle offerte, de uitvoering door nette en vtiendelijke personen uitgevoerd. Dus 'n vertrouwd en goed bedrijf waar service nog telt.