Petra

Chris

Makelijk te bestellen

Goed berijkbaar

suzanne goudriaan

Slecht, door de late levering zouden we korting krijgen. Op onze spiegel zat geen korting!!!!. We zien hem dan wel tegenmoet. Zou uitgeleverd worden op 18 september, maar nog steeds niet geleverd.... Slecht, door de late levering zouden we korting krijgen. Op onze spiegel zat geen korting!!!!. We zien hem dan wel tegenmoet. Zou uitgeleverd worden op 18 september, maar nog steeds niet geleverd. Erg fijn nu rekening van monteur die zou komen voor montage. Kon af zeggen doordat er nog geen spiegel is en deze week ook niet meer zou komen. Nu nog 6 weken zonder spiegel omdat de monteur eerder geen tijd heeft.

Reactie Designspiegels.nl:

Bedankt voor uw review. De spiegelkast is inderdaad later geleverd dan de verwachting was, nogmaals onze excuses. In ruil daarvoor heeft u een mooie korting ontvangen, wij ontvangen heel veel mooie... Bedankt voor uw review. De spiegelkast is inderdaad later geleverd dan de verwachting was, nogmaals onze excuses. In ruil daarvoor heeft u een mooie korting ontvangen, wij ontvangen heel veel mooie reacties over de spiegelkasten die nieuw in het assortiment zijn gekomen.
Wij hopen dat u, zodra u de spiegelkast heeft gemonteerd, net zo tevreden zult zijn als de andere trotse eigenaren van dezelfde spiegelkast.
Heel veel kijkplezier.
Gr team De Spiegelfabriek

Ben Speetjens

Slecht

Reactie Designspiegels.nl:

Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u niet tevreden bent. Helaas is dit niet iets waar wij debet aan zijn. U heeft schade gemeld terwijl de spiegel opgehangen was. In de factuur, op de doos en... Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u niet tevreden bent. Helaas is dit niet iets waar wij debet aan zijn. U heeft schade gemeld terwijl de spiegel opgehangen was. In de factuur, op de doos en spiegel zelf wordt aangegeven dat u eventuele transportschade binnen 48 uur na leveren en voordat u de spiegel ophangt dient te melden. Helaas heeft u de spiegel opgehangen en kunnen wij niet controleren of dit komt door het monteren of door transport. Vandaar dat wij geen nieuwe spiegel naar u kunnen sturen. Wij hebben u echter wel een mooie korting aangeboden maar hebben wij niets meer van u mogen vernemen.
U kunt alsnog contact met ons opnemen hiervoor.
Gr team De Spiegelfabriek

Ruud Schip..

Goede ervaring: telefonische vragen die ik had duidelijk beantwoord.
Werd zelfs de moeite genomen om een spiegel erbij te pakken.
Gewoon goede service!!!!

Leon Betzel

Makkelijk bestellen, goed contact

Bestellen online is makkelijk. Communicatie via e-mail goed.

K Willems

Product prima, bezorging een drama

Reactie Designspiegels.nl:

Bedankt voor uw review. Wij hebben te maken met externe bezorgdiensten en kunnen hier helaas niet veel aan doen. Jammer dat u uw review daarom laag beoordeelt en dat het niet over de spiegel zelf... Bedankt voor uw review. Wij hebben te maken met externe bezorgdiensten en kunnen hier helaas niet veel aan doen. Jammer dat u uw review daarom laag beoordeelt en dat het niet over de spiegel zelf gaat.
Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van uw mooie spiegel.
Gr team De spiegelfabriek

Martijn

Snel geleverd, en spiegelkast overtrof mijn verwachtingen !
(en dat schrijf ik nooit)

Goed product !

E

Zeer prettig. Product is zeer netjes geleverd en was goed verpakt.

John Jumelet

Goede service goede bereikbaarheid zelf in het weekend reactie ontvangen

Zie boven