Sandra Hanssens

Sneller geleverd dan voorzien, vlotte levering op afspraak

Rogier Laan

Super service!

Irene Tenbroek

Levering volgens afspraak

Antonius Wilke

Lange levertijd, blijkbaar vanwege productieproblemen

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Klopt, er was een productieprobleem met uw bijzettafeltje bij de Portugese leverancier en nogmaals excuses voor het ongemak. Helaas kunnen wij niets doen aan een... Beste klant, bedankt voor uw mening. Klopt, er was een productieprobleem met uw bijzettafeltje bij de Portugese leverancier en nogmaals excuses voor het ongemak. Helaas kunnen wij niets doen aan een productieprobleem bij een leverancier en u kunt ook gewoon het aankoopbedrag van ons terugkrijgen als u niet langer wilt wachten. Wij hebben u steeds netjes op de hoogte gehouden en vinden het heel jammer dat u ons alsnog zo negatief beoordeeld. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team DesignOnline24

Garance

Fast, efficient and good quality

Pieter

Order na een week opeens niet leverbaar. Product stond online als “op voorraad” 1-2 werkdagen levertijd. Volgende dag kreeg ik een telefoontje dat ik snel gebeld zou worden voor een leverdatum.... Order na een week opeens niet leverbaar. Product stond online als “op voorraad” 1-2 werkdagen levertijd. Volgende dag kreeg ik een telefoontje dat ik snel gebeld zou worden voor een leverdatum. Enkele dagen later gebeld dat ik nog niets had gehoord “donderdag krijgen we de bank binnen” huh? Hij was toch op voorraad?!? Maar goed word ik op donderdag gebeld “we kunnen de bank niet meer leveren”. En dan ook nog eens net doen alsof ik het niet snap hoe het allemaal werkt. Dus je snapt ik zou je niet aanbevelen om hier te bestellen.

Reactie DesignOnline24:

Beste heer, bedankt voor uw mening. Op het moment van uw bestelling had de leverancier nog 2 loungesets op voorraad, wij hebben namelijk een voorraad koppeling en een bevestiging van onze... Beste heer, bedankt voor uw mening. Op het moment van uw bestelling had de leverancier nog 2 loungesets op voorraad, wij hebben namelijk een voorraad koppeling en een bevestiging van onze leverancier ontvangen. Omdat u contant wilde betalen bij levering moesten wij een andere vervoerder inschakelen die deze rembours service, een bedrag van € 1670,- cash aan de deur wil en kan afhandelen in deze tijd. Dat kost helaas wat extra dagen om te regelen. De dag voorafgaand van de ontvangst (gisteren avond) van uw loungeset kregen wij pas een annulering van de leverancier: een voorraad verschil. Niet fraai maar dat kan helaas gebeuren. Onze excuses voor het ongemak en ook wij vinden dat heel vervelend maar om tegen mijn collega door de telefoon te zeggen dat wij liegen.... en dat u het allemaal niet gelooft? Tja, waarom zouden wij dat doen? Wij hebben daar toch geen enkele baat bij? Wij hebben u een andere kleur aangeboden maar dat wilde u niet. Wij begrijpen uw teleurstelling maar jammer dat u ons zo hard moet veroordelen. Met vriendelijke groet, Team DesignOnline24

Frederik Verzele

Goede en flexibele service

Lady M.

Prima!
Prima!
Enigste minpunt is dat de levering langer op zich deed wachten dan gepland en ik hier zelf achteraan moest gaan en te horen kreeg dat het bestelde item wat vertraging had en in een later stadium geleverd zou kunnen worden.
Is prima, maar is klantvriendelijker om dit te laten weten aan de klant, als een product vertraging oploopt.