1940 beoordelingen

1940 Reviews

Wilma

Uitstekend van A tot Z. Compliment aan DesignOnline24!!

Martin

Prima kast, stevig, goede kwaliteit en gemakkelijk in elkaar te zetten. Heb er alleen een aantal weken op moeten wachten. Maar was het wel waard.

John

Orderbevestiging kregen we pas na telefoontje om te vermelden dat we die nog niet ontvangen hadden.
Bezorging verder goed in orde op de juist vermelde datum.

heleen

Hele prettige service, snelle levering, goed klantcontact. Alleen echt jammer dat je niet gratis de meubels retour kunt sturen.

Van Rompaey

Via mail, alles correct verlopen.
Goede beschrijving van het artikel dat ik kocht.

Janet

We zijn blij hier te hebben gekocht. Goede prijs kwaliteit en zeer vlotte en snelle service. Dank

S D

Anti kras viltjes gekocht

Ine

Ik werd al snel en keurig op de hoogte gebracht dat de levering iets langer ging duren. Dat was geen bezwaar. Op een vrijdag kreeg ik via de mail bericht dat het pakket via PostNL verzonden was. Op... Ik werd al snel en keurig op de hoogte gebracht dat de levering iets langer ging duren. Dat was geen bezwaar. Op een vrijdag kreeg ik via de mail bericht dat het pakket via PostNL verzonden was. Op woensdag kreeg ik nog steeds bericht van PostNL dat de zending nog niet ontvangen was en heb ik gebeld. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan en het zou uitgezocht worden. Op donderdag ben ik gebeld met de mededeling dat het pakket die dag verzonden zou worden. Ik heb het inmiddels binnen.

Gertjan

Tafel bestelt en geleverd,alles verliep vlotjes zonder haperingen