1982 beoordelingen

1982 Reviews

Michael

Leverdatum zoals op de fonq website beloofd niet nagekomen! Moest twee keer opbellen om achter the komen wanneer de tafel werd geleverd! Met de tafel ben ik te blij.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. U heeft op 7 april een bureau besteld met een levertijd van 7 - 9 werkdagen. Op 13 april bent u door ons geïnformeerd met een update over de levertijd: helaas... Beste klant, bedankt voor uw mening. U heeft op 7 april een bureau besteld met een levertijd van 7 - 9 werkdagen. Op 13 april bent u door ons geïnformeerd met een update over de levertijd: helaas een kleine onvoorziene vertraging. Op 22 april heeft onze meubeltransporteur met u een afspraak gemaakt, helaas 2 dagen later dan voorzien. Ontzettend vervelend allemaal en onze excuses. Heel veel plezier van uw bureau en fijn om te lezen dat u wel blij bent met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team DesignOnline24

H. Janssen

Netjes geleverd, helaas waren de plankjes van onze tafel direct na het lakken op elkaar gelegd en ingepakt. Dit maakte het monteren erg lastig en ook lichte beschadigingen. Omdat we al zo ver waren... Netjes geleverd, helaas waren de plankjes van onze tafel direct na het lakken op elkaar gelegd en ingepakt. Dit maakte het monteren erg lastig en ook lichte beschadigingen. Omdat we al zo ver waren met monteren zijn we doorgegaan. Bijna 3 uur !!

Armanda

Snelle service met mooie producten!

Matthy

Was de site tegengekomen op internet, eerst gechechkt via de Webshopchechker, hier scoren ze een 9 met als klantwaardering een 8.6.
Omdat dit betrouwbaar over kwam een kast besteld die vrij...
Omdat dit betrouwbaar over kwam een kast besteld die vrij snel werd geleverd.
Omdat het op een ander adres geleverd moest worden was het enige minpuntje dat ik niet op de hoogte was gesteld wanneer de bezorger voor de deur zou staan.
Dat kan beter ?

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Normaliter worden alle klanten netjes door track en trace of een telefoontje op de hoogte gebracht. U woont op de Waddeneilanden en de externe vervoerder heeft u... Beste klant, bedankt voor uw mening. Normaliter worden alle klanten netjes door track en trace of een telefoontje op de hoogte gebracht. U woont op de Waddeneilanden en de externe vervoerder heeft u helaas niet ingelicht na de overdracht van uw bestelling. Excuses! Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, DesaignOnlien24

Tim

Geen proactieve informatie over levering

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Onze excuses dat u onze service zo heeft ervaren. Bij het product en in uw bestelbevestiging was een levertijd vermeld van 2 maanden. Via onze meubeltransporteur... Beste klant, bedankt voor uw mening. Onze excuses dat u onze service zo heeft ervaren. Bij het product en in uw bestelbevestiging was een levertijd vermeld van 2 maanden. Via onze meubeltransporteur is keurig met u een bezorgafspraak gemaakt en de stoelen zijn geleverd op de door u gewenste dag. Helaas 2 weken later dan voorzien. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

P Blom

Snelle levering. Alleen niet blij met het blad. Blad wiebeld en krijg het niet schoon.

A butter

Alleen maar goed. Ben heel goed geïnformeerd, juiste levertijd aangegeven en heel snel antwoord op mijn vragen.