1982 beoordelingen

1982 Reviews

Comhair - Raymaekers

Bureaustoel van heel goede kwaliteit aan een scherpe prijs. De levering heeft 2 weken langer geduurd dan voorzien, maar dat is tegenwoordig overal het geval.

Mary

Er waren alsnog problemen met de levertijd, maar er werd op eigen initiatief contact met ons opgenomen om dit te bespreken en oplossingen aan te dragen. Heel goed en attent.

C.M. Nieuwenhuis

Levering kastje duurde heel lang, maar daar werd ik over ingelicht. Kastje arriveerde zonder handleiding. Na telefoontje beloofde een medewerkster dat zij er onmiddellijk achter aan zou gaan en mij... Levering kastje duurde heel lang, maar daar werd ik over ingelicht. Kastje arriveerde zonder handleiding. Na telefoontje beloofde een medewerkster dat zij er onmiddellijk achter aan zou gaan en mij daarover terug zou bellen. Nooit teruggebeld en -omdat ik iemand had ingehuurd om het kastje in elkaar te zetten- heb ik zelf gebeld met importeur die binnen 2 minuten een 11 paginalange handleiding stuurde. Heb dit gemeld bij jullie en ben daarover teruggebeld, maar ondervond weinig begrip voor wat er gebeurd was. Het kastje is overigens zeer mooi!

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, als u een kastje ontvangt zonder handleiding (ook wij vinden dat heel vervelend) dan vragen wij direct de handleiding op bij Tenzo in Nederland, zoals ook meteen gebeurde. Met Tenzo... Beste klant, als u een kastje ontvangt zonder handleiding (ook wij vinden dat heel vervelend) dan vragen wij direct de handleiding op bij Tenzo in Nederland, zoals ook meteen gebeurde. Met Tenzo doen wij al jaren goede zaken en wij weten elkaar te vinden. Ook Tenzo moet helaas de handleiding opvragen. Als u dan zelf Tenzo Nederland gaat bellen op het moment dat zij de handleiding ook net hebben ontvangen op onze eerdere aanvraag... Ja, dan heeft u deze binnen 2 mintuten, klopt helemaal. Beetje flauw om ons daar zo keihard over te veroordelen. Heel veel plezier van uw mooie kastje. Met vriendelijke groet, Team DesignOnline24

Caroline

Goed bedrijf. Prima overleg. Blij met geleverde spullen.

Anita Van Gestel

Zeer tevreden met de aankoop. Netjes afgeleverd. Prima.

Verhoeven

Een enorm assortiment van uitstekende producten tegen interessante prijzen..!

nvt

Aantal keer stoelen besteld

Bea

Correcte levering en snel

Mirjam

Erg lang moeten wachten op onze bestelling. Levertijd was 2 maanden maar hebben 6 moeten wachten. Communicatie was erg matig, vaak zelf moeten bellen en dan was het weer onduidelijk. Wel erg... Erg lang moeten wachten op onze bestelling. Levertijd was 2 maanden maar hebben 6 moeten wachten. Communicatie was erg matig, vaak zelf moeten bellen en dan was het weer onduidelijk. Wel erg vriendelijke medewerkers.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Uw bestelling op 26 november van een Zuiver Barbier kast had inderdaad eerst een vermelde levertijd van 2 maanden maar de zeecontainer was onvoorzien vertraagd... Beste klant, bedankt voor uw mening. Uw bestelling op 26 november van een Zuiver Barbier kast had inderdaad eerst een vermelde levertijd van 2 maanden maar de zeecontainer was onvoorzien vertraagd helaas. Door een menselijke fout hebben wij u helaas 26 maart als nieuwe binnenkomst doorgegeven wat 26 april had moeten zijn... Onze welgemeende excuses daarvoor. Door Corona zijn voorraden helaas niet optimaal en kunnen soms meerdere vertragingen ontstaan in het (zee)transport. Wij vinden het heel jammer dat u daar toch niet een beetje begrip voor heeft gezien de situatie. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team DesignOnline24