1982 beoordelingen

1982 Reviews

Keijzer

Perfecte orderverwerving, vriendelijk personeel en snelle bezorging.

Fred

Aangezien de levertijd niet correct was vermeldt op de site, is het meubel netjes bezorgd en op de plek in de woonkamer neergezet . Het meubel was goed verpakt en onbeschadigd afgeleverd door de... Aangezien de levertijd niet correct was vermeldt op de site, is het meubel netjes bezorgd en op de plek in de woonkamer neergezet . Het meubel was goed verpakt en onbeschadigd afgeleverd door de transporteur.

Raeymaekers

Na een tekort in de levering toch een correcte afhandeling Aangenaam!

vaessen

Zakelijk, duidelijk en komen de afspraken exact na.

Prima ervaring met DesignOnline24. Vanaf bestellen tot en met de levering heel goed verlopen. Erg blij met mijn Tenzo kast.

christine quisthoudt

Zeer tevreden over de communicatie met de klant en de snelheid van uitvoering. spijtig voor het manquement aan een onderdeel van de bestelling

Ilse

Prima service. Levertermijn bleek langer dan vermeld. Werd netjes over gebeld en mocht zelfs de bestelling nog annuleren indien we hier niet mee akkoord wilden gaan.

Wybren Nicolai

Levertijd was wel erg lang, maar produkt uiteindelijk was prima. Verpakking hield niet over, leek net of was deze eerdere geopend (Zonne spiegel)

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. U heeft een nieuwe spiegel van Kare Design besteld en een nieuwe ontvangen. Wellicht is er wat extra plakband gebruikt? Veel plezier van uw aankoop. Met... Beste klant, bedankt voor uw mening. U heeft een nieuwe spiegel van Kare Design besteld en een nieuwe ontvangen. Wellicht is er wat extra plakband gebruikt? Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team DesignOnline24

simone

Geen updates inzake status bestelling ontvangen, behalve als ik hen zelf benaderde en die waren redelijk kortaf.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Wat jammer dat u dit zo heeft ervaren, onze excuses. U heeft via FonQ besteld en wij zien helaas alleen vragen en opmerkingen van u per e-mail doorgezet. Vaak is... Beste klant, bedankt voor uw mening. Wat jammer dat u dit zo heeft ervaren, onze excuses. U heeft via FonQ besteld en wij zien helaas alleen vragen en opmerkingen van u per e-mail doorgezet. Vaak is telefonisch contact prettiger en persoonlijker, wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar. Uw stoelen hadden een levertijd van 1 - 3 weken en 6 - 8 weken. Zodra uw stoelen dan bij ons binnen zijn nemen wij contact met u op voor een bezorgafspraak. Voor de langere levertijd hebben, tijdens corona is dit helaas vaker een feit, hebben wij u zelfs een mooie korting aangeboden. Wij vinden het heel erg jammer dat u ons zo negatief beoordeeld. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team DesignOnline24

Tippiwan

Snelle service en communicatie, handig in 3 termijnen betalen, mooie producten, ik bestel in de toekomst zeker weer.