Marleen Schoukens

Overzichtelijke site, veel keuze uit prachtige stoelen

Angele

Aanrader! Top service,

Helaas was er bij een stoel een mankement maar dat werd snel en netjes verholpen. Dezelfde dag is er nog een nieuwe stoel naar ons toegezonden.
Ik zal hier...
Aanrader! Top service,

Ik zal hier zeker nog eens bestellen!

Melanie

Goede en snelle service

T. van Boetzelaer

Prima product, alleen de levering en communicatie daarover mag iets scherper. Zeker bij vertraging. Verder tevreden.

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. uw bestelling van 29 november had een vermelde levertijd van 10 - 14 werkdagen (2 a 3 weken). Op 16 december heeft onze vervoerder u een bericht gestuurd om een... Beste klant, bedankt voor uw mening. uw bestelling van 29 november had een vermelde levertijd van 10 - 14 werkdagen (2 a 3 weken). Op 16 december heeft onze vervoerder u een bericht gestuurd om een bezorg afspraak te maken en op 20 december is het meubel bij u bezorgd. Helaas 1 dag later dan de aangegeven levertijd en onze excuses voor het ongemak. Veel plezier van uw mooie Tenzo kast! Met vriendelijke groet, Team DesignOnline24

Marleen Schoukens

Heel vlot

Daphne Posthuma

Levering keurig op tijd en vooraf goed geinformeerd

Frank

Enorme keus in bijzondere meubels

Arno(BE)

Mooie produkten en correcte prijzen

VDVD

Goed 👍🏽