2047 beoordelingen

2047 Reviews

Armanda

Snelle service met mooie producten!

Matthy

Was de site tegengekomen op internet, eerst gechechkt via de Webshopchechker, hier scoren ze een 9 met als klantwaardering een 8.6.
Omdat dit betrouwbaar over kwam een kast besteld die vrij...
Omdat dit betrouwbaar over kwam een kast besteld die vrij snel werd geleverd.
Omdat het op een ander adres geleverd moest worden was het enige minpuntje dat ik niet op de hoogte was gesteld wanneer de bezorger voor de deur zou staan.
Dat kan beter ?

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Normaliter worden alle klanten netjes door track en trace of een telefoontje op de hoogte gebracht. U woont op de Waddeneilanden en de externe vervoerder heeft u... Beste klant, bedankt voor uw mening. Normaliter worden alle klanten netjes door track en trace of een telefoontje op de hoogte gebracht. U woont op de Waddeneilanden en de externe vervoerder heeft u helaas niet ingelicht na de overdracht van uw bestelling. Excuses! Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, DesaignOnlien24

Tim

Geen proactieve informatie over levering

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Onze excuses dat u onze service zo heeft ervaren. Bij het product en in uw bestelbevestiging was een levertijd vermeld van 2 maanden. Via onze meubeltransporteur... Beste klant, bedankt voor uw mening. Onze excuses dat u onze service zo heeft ervaren. Bij het product en in uw bestelbevestiging was een levertijd vermeld van 2 maanden. Via onze meubeltransporteur is keurig met u een bezorgafspraak gemaakt en de stoelen zijn geleverd op de door u gewenste dag. Helaas 2 weken later dan voorzien. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, DesignOnline24

P Blom

Snelle levering. Alleen niet blij met het blad. Blad wiebeld en krijg het niet schoon.

A butter

Alleen maar goed. Ben heel goed geïnformeerd, juiste levertijd aangegeven en heel snel antwoord op mijn vragen.

Huibert

Heel prettig service.
Prima prijzen

Huibert

Heel prettig service.
Prima prijzen

Tim van Caubergh Organische Architectuur en Meubel

Goede website. Duidelijke foto's van product. Nette prijs. Levering duurde weken langer dan beloofd. mooi product

Reactie DesignOnline24:

Beste klant, bedankt voor uw mening. Uw bestelling duurde inderdaad iets langer dan voorzien. 3 dagen na uw bestelling is er contact met u geweest om op u op de hoogte te stellen. U bent dus wel... Beste klant, bedankt voor uw mening. Uw bestelling duurde inderdaad iets langer dan voorzien. 3 dagen na uw bestelling is er contact met u geweest om op u op de hoogte te stellen. U bent dus wel degelijk op hoogte gebracht en u wilde wachten op de binnenkomst van uw tafelonderstel. Veel plezier van uw aankoop. Groet, Team DesignOnline24

Femke van den Hoek

Mooi product, binnen de afgesproken tijd geleverd.

Marcel Peijen

Na een zeer vriendelijk telefonisch onderhoud met deze firma en opheldering over de levering is Inmiddels de Struisvogellamp binnen en hij pronkt in de woonkamer.