Verrassend mooi aanbod

Heel vriendelijke mevrouw die zonder opdringend te zijn je heel veel zin geeft om te kopen. Een aanrader!!

Benni

Super!!

Snel en eerlijk met een goede service

Mooi aanbod
Stevige verpakking van het product

Alles correct en snel verlopen, aanrader.

De snelle en correcte afhandeling

Perfecte service

De bestelling van uw bedrijf liep zeer vlot, B post daar in tegen was minder. Ze hadden mijn pakje terug gestuurd. Maar ik werd heel goed op de hoogte gehouden via mail door uw bedrijf.

Mooi produkt, ook goed verpakt.

Erg goed

Prijs en levertijd

Transactie is vlot verlopen

Kathleen

Goed product. Alleen jammer van de levertijd vzn 7 dagen. Tegenwoordig is het toch vzndaag bestellen en morgen in huis. Daar ga ik in het vervolg beter op letten.

Goede verpakking

Reactie DESIGN ORIGINALS:

Beste mevrouw Mattens,

Bedankt voor uw review.
Fijn om te horen dat de Lamzac xxxl u bevalt!
Uw product was bij bestelling niet op voorraad en dan is onze levertijd idd 5 tot 7 werkdagen.
We afficheren de levertijd bij elk product maar we gaan zeker bekijken of we dit nog duidelijker kunnen maken.

Alvast veel plezier met de Lamzac XXXL

mvg

Olga Sophie
Design Originals

Levertijd was langer en track en trace verliep niet correct

Gen

Reactie DESIGN ORIGINALS:

Beste mevr Bogie

We vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over de verzending van uw pakketje. Wij zijn dit even voor u gaan opzoeken in het systeem van Bpost en zien dat uw bestelling, van vrijdag 3 augustus, bij u geleverd is op woensdag 8 agustus. Dit is binnen onze normale levertermijn, die we bij producten op voorraad stellen, van 2 tot 3 werkdagen. Misschien klopt dit niet? Of had u nog andere problemen dan kan u ons een emailtje sturen op info@designoriginals.be of bellen op 0032 472 73 07 00. Alvast bedankt en veel plezier met uw aankoop.

Olga Sophie
Design Originals