Derouwbloemenspecialist.nl

Derouwbloemenspecialist.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Derouwbloemenspecialist.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company464
88 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Derouwbloemenspecialist.nl met 8.6/10. Gebaseerd op 464 ervaringen.

Goed (8/10)

Ik werd terug gebeld voor de levering v.h. boeket ivm warmte werd voor gesteld om boeket wat later af te leveren.
De bestelling online werd niet klakkeloos overgenomen, maar ook over nagedacht om boeket in goede orde af te leveren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wat je ziet is wat je krijgt,duidelijke website met ook voorbeeld teksten wat je eventueel zou kunnen gebruiken bij een boeket..

Score voor Derouwbloemenspecialist.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Simpel bestellen van gevarieerde boeketten.

Christypicture
Christypicture

Plaats en tijd van levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed en op tijd bloemstuk geleverd.

Zeer goed (9/10)

Duidelijk, snel en ruim voldoende keus

geen, was mijn eerste keer om dit te regelen.

Score voor Derouwbloemenspecialist.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vanwege het overlijden van mijn schoonvader wilden we een rouwboeket bestellen. vanwege het regelen van de begrafenis hadden we niet veel tijd en zijn we op internet gaan kijken. uw bedrijf had een ruime keus aan boeketten, daarom viel onze keus op jullie.

Prima (7/10)

Overzichtelijke website

Score voor Derouwbloemenspecialist.nl:3.5/5

Goeie ervaring.

Goed (8/10)

M.n. goed dat we werden nagebeld of bezorgadres goed doorgekomen was .

Ik kreeg een tijd later na de bezorging een (automatische?) herinneringsmail over de bestelling. Waarschijnlijk was dit een foutje.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en prijs- kwaliteit verhouding..
achteraf van andere aanwezigen gehoord dat bloemstuk en linten erg mooi waren uitgevoerd.

Marieke van der Giessen

Op de site stond dat het een groot stuk zijn, in werkelijkheid was het wen vrij armoedig stuk met een lint met arial gedrukte letters..
hier een klacht over gestuurd en daarna niks meer gehoord...

Voldoende (6/10)

Snelle bezorging.

Rouwkaartje erg eenvoudig, wat betreft uitvoering en handschrift. Niet echt professioneel. Bovendien naam verkeerd geschreven. Teleurstellend!

Kreeg 2 weken na de begrafenis
een mail dat rouwboeket gisteren!!! was verstuurd. Onzorgvuldig!

Score voor Derouwbloemenspecialist.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Goede service, snelle bezorging.

Ingrid de Vries
Zeer slecht (2/10)
Ingrid de Vries

Echt geen een

Volg een cursus klantvriendelijkheid, zorg dat je zaken op orde zijn en neem meer mensen in dienst in drukke tijden.

Score voor Derouwbloemenspecialist.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Heel slecht. ik bestel op zondag online een biedermeier voor mijn overleden moeder, waarvan ik wil dat die er maandag moet liggen. op de site staat met grote letters dat er op maandag bezorgd word, mooi. op maandag ligt er geen biedermeier bij de kist. omdat ik zelf te emotioneel ben, belt een vriendin om te vragen waar de bloemen blijven. vanaf dan volgen er alleen maar excuses.... ik zou gebeld zijn (niet waar), er zou een mail verstuurd zijn (niet waar). daarna een hoop gezeur over drukte voor valentijnsdag. uiteindelijk de belofte dat de bloemen er dinsdag voor 12 uur zouden zijn. om 15.30 uur nog steeds geen bloemen. en aan de telefoon alleen maar weer excuses over valentijnsdag. geen enkele keer "sorry", geen enkel begrip voor het overlijden en wat dat met een mens doet. ik heb namens iemand anders nog bloemen besteld bij topbloemen, maandagavond om 19.30 uur en die stonden ee de volgende ochtend! de rouwbloemenspecialist is een waardeloze en vooral zeer klantonvriendelijke organisatie!.

Penelope

Mijn vader is vrij plotseling in het weekend overleden. dinsdag 14 februari was zijn uitvaart al. ik heb maandag 13 februari via de website www.derouwbloemenspecialist.nl een rozenhart mixed met rouwlint crème besteld. ik moest bij de bestelling aangeven dat het aflever adres een uitvaart centrum is. ik heb extra betaald dat het rouw stuk tussen 09.00 uur en 12.00 uur bezorgd zou worden..
de volgende ochtend werd ik gebeld door een medewerker en is mijn voicemail ingesproken. het kwam er op neer dat er een bloemen tekort was ivm valentijnsdag en dat het rouwstuk een dag later geleverd zou worden. u begrijpt dat het stoom uit mijn oren kwam. mijn vader werd die middag begraven. een dag later is dan geen optie. ik heb deze meneer gelijk teruggebeld dat het om een rouwstuk ging. hij excuseerde zich en zei dat hij het gelijk in orde ging maken. hij kon niet zien dat het om een rouwstuk ging. dit vind ik erg vreemd aangezien het een rouwlint bevat en tevens als afleverlocatie een uitvaart centrum betreft. ik bestel het notabene op de site rouwbloemenspecialist.nl ik kreeg vrij vlot na het gesprek 3x een bevestigings mail dat de order doorgestuurd was naar een bloemist in de regio amsterdam en voor 12.00 uur bezorgd zou worden. .
groot was mijn verbazing en verdriet dat bij aankomst in het rouwcentrum er geen bloemen lagen op de kist. dit vind ik echt onacceptabel. ik kan dit niet meer overdoen. buiten dat schaamde ik me kapot dat van zijn directe naasten er niets lag. een valentijnsboeket te laat leveren is een ding maar een rouwstuk is onacceptabel. ik vind dat jullie als bedrijf dit veel strenger moeten filteren. ik heb er totaal geen boodschap aan dat de druk aan orders te hoog was door een dag als valentijn. .
ik heb gisteren middag gebeld met jolande van de blauwe druif. zij zou het uitzoeken voor mij en mij terugbellen hierover. ik had gisteren nog wel enig contact verwacht. vanmorgen zelf nog 1x gebeld en van de desbetreffende dame advies gekregen te mailen. dat dit sneller zou gaan....
tot op heden nog geen reactie, noch excuus. schandalig... werkelijk waar!.

Bedrijfsinformatie

Voor het uitzoeken van rouwbloemen voor een begrafenis moet u rustig uw tijd nemen. Via onze webshop kunt u eenvoudig in het zeer uitgebreide assortiment rouwbloemen kijken en direct online bestellen. Door gebruik te maken van onze webshop is het mogelijk om met familie en vrienden op afstand de juiste laatste bloemengroet uit te zoeken.
Adres
van Kuykstraat 36