Derouwbloemenspecialist.nl

Derouwbloemenspecialist.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Derouwbloemenspecialist.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1610
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Derouwbloemenspecialist.nl met 8.6/10. Gebaseerd op 1610 ervaringen.

Brigitte De Munck

Rouwboeket op zaterdag besteld vanuit belgie om op maandag te bezorgen in zoetermeer..
gebeld voor info. super vriendelijke medewerkers! een uurtje later bevestigingsmail dat boeket.
tijdig ging bezorgd worden. omdat ik niet via track en trace kon volgen stuurde ik mail ivm.
levering en ontving snel antwoord dat bloemen maandag op gevraagde adres gebracht werden,.
ik ben uiterst tevreden!.

G. Kuurman
Uitstekend (10/10)
G. Kuurman
Score voor Derouwbloemenspecialist.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik was blij verrast met het geleverde rouwboeket. goede communicatie tijdens het bestel proces. topbedrijf , ga zo door..!.

Zeer goed (9/10)
Score voor Derouwbloemenspecialist.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, zelfs na 17:00 besteld, toch de volgende dag geleverd.

Annemarie van den Bergh

Een rouwstuk ter waarde van € 100,- besteld. het geleverde stuk was teleurstellend en kwam niet overeen met hetgeen wij besteld hadden. andere goedkopere bloemen en takken. tevens viel de omvang van het stuk behoorlijk tegen. zeker geen € 100,- waard. heel erg jammer, dat ik na het indienen van een klacht via de email, nog steeds geen reactie van 123 bloemen ontvangen heb.

Uitstekend (10/10)
Score voor Derouwbloemenspecialist.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief. makkelijk te bestellen. goede informatie en opvolging. mooi vers boeket.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief, gemakkelijk te regelen, je hoeft er de deur niet voor uit, en het kn ook gewoon in de avonduren.

Goed (8/10)

Ik werd terug gebeld voor de levering v.h. boeket ivm warmte werd voor gesteld om boeket wat later af te leveren.
De bestelling online werd niet klakkeloos overgenomen, maar ook over nagedacht om boeket in goede orde af te leveren.

Score voor Derouwbloemenspecialist.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wat je ziet is wat je krijgt,duidelijke website met ook voorbeeld teksten wat je eventueel zou kunnen gebruiken bij een boeket..

Zeer goed (9/10)
Score voor Derouwbloemenspecialist.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Simpel bestellen van gevarieerde boeketten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel. netjes. accuraat. volgens verwachting.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel. netjes. accuraat. volgens verwachting.

Bedrijfsinformatie

Voor het uitzoeken van rouwbloemen voor een begrafenis moet u rustig uw tijd nemen. Via onze webshop kunt u eenvoudig in het zeer uitgebreide assortiment rouwbloemen kijken en direct online bestellen. Door gebruik te maken van onze webshop is het mogelijk om met familie en vrienden op afstand de juiste laatste bloemengroet uit te zoeken.
Adres
van Kuykstraat 36