8.5/10

Zeer tevreden!
Keurig op tijd bezorgd.
Prachtig boeket!!

Nee het was perfect!!

Wat je ziet is wat je krijgt,duidelijke website met ook voorbeeld teksten wat je eventueel zou kunnen gebruiken bij een boeket.

Ik werd terug gebeld voor de levering v.h. boeket ivm warmte werd voor gesteld om boeket wat later af te leveren.
De bestelling online werd niet klakkeloos overgenomen, maar ook over nagedacht om boeket in goede orde af te leveren.

Simpel bestellen van gevarieerde boeketten

Christypicture

Goed en op tijd bloemstuk geleverd

Plaats en tijd van levering

Vanwege het overlijden van mijn schoonvader wilden we een rouwboeket bestellen. Vanwege het regelen van de begrafenis hadden we niet veel tijd en zijn we op internet gaan kijken. Uw bedrijf had een...

Duidelijk, snel en ruim voldoende keus

geen, was mijn eerste keer om dit te regelen.

Goeie ervaring

Overzichtelijke website

Prima service en prijs- kwaliteit verhouding.
Achteraf van andere aanwezigen gehoord dat bloemstuk en linten erg mooi waren uitgevoerd

M.n. goed dat we werden nagebeld of bezorgadres goed doorgekomen was .

Ik kreeg een tijd later na de bezorging een (automatische?) herinneringsmail over de bestelling. Waarschijnlijk was dit een foutje.

Marieke van der Giessen

Op de site stond dat het een groot stuk zijn, in werkelijkheid was het wen vrij armoedig stuk met een lint met arial gedrukte letters.
Hier een klacht over gestuurd en daarna niks meer...

Goede service, snelle bezorging.

Snelle bezorging.

Rouwkaartje erg eenvoudig, wat betreft uitvoering en handschrift. Niet echt professioneel. Bovendien naam verkeerd geschreven. Teleurstellend!

Kreeg 2 weken na de begrafenis
een mail dat rouwboeket gisteren!!! was verstuurd. Onzorgvuldig!

Ingrid de Vries

Heel slecht. Ik bestel op zondag online een biedermeier voor mijn overleden moeder, waarvan ik wil dat die er maandag moet liggen. Op de site staat met grote letters dat er op maandag bezorgd word,...

Echt geen een

Volg een cursus klantvriendelijkheid, zorg dat je zaken op orde zijn en neem meer mensen in dienst in drukke tijden.