Bezorging & Levertijd

Ilona Hovius

Super goed

Makkelijk te bestellen

Anita Lukassen

Snelle reactie in de mail.

Verbeterpunten

Ik heb wat moeite met de website
Maar dat kan ook aan mij liggen hoor

Lenie Leenders

Super winkel vriendelijk zeker aan te bevelen

Oke geen mijn punten

Liana

Snelle levering, duidelijke website en Dermel zalf is een top product

Snelle levering, verkooppunt DerMel zalf

Martijn De Vries

Op tijd geleverd, wel een kostbaar tubetje.

Duidelijke uitleg over de werking van het produkt, levertijd was zoals beschreven.

Vrij kostbaar

Annelies Smits

Goede voorlichting

snelheid vlotte levering

T.M. Jans-Rat

Makkelijk te bestellen

fijn produkt

Cor Velting

Ik ben nu 5 weken aan het smeren met Dermel om mijn vurige psoriasis wat rustiger te krijgen maar de resultaten zijn niet om over naar huis te schrijven. Mijn bankrekening merkt de aanschaf... Ik ben nu 5 weken aan het smeren met Dermel om mijn vurige psoriasis wat rustiger te krijgen maar de resultaten zijn niet om over naar huis te schrijven. Mijn bankrekening merkt de aanschaf overigens wel.

Die ben ik tot op heden nog niet tegengekomen.

Verbeterpunten

Tja, voorgaande vragen en antwoorden zeggen genoeg dunkt me.

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste Cor Velting,
Beste Cor Velting,
Dermel huidzalf is een vette zalf op basis van medicinale honing. Het ondersteunt het herstel van de vochtbalans en huidbarrière. Dit kan lokaal verlichting geven bij bijvoorbeeld eczeem en schrale huid. Dermel zou dus mogelijk klachten zoals schrale huid bij u kunnen verminderen. Echter, als uw klachten veroorzaakt worden door een onderliggende huidaandoening dan kan Dermel deze onderliggende huidaandoening niet wegnemen. Psoriasis is zo’n onderliggende huidaandoening. Dermel kan wel helpen om symptomen van de huidaandoening lokaal te verminderen. Maar uiteindelijk zal de huidaandoening helaas wel weer terugkomen en ten tijde van opvlamming van de aandoening kan het inderdaad mogelijk niet toereikend zijn.

Harrie Akkermans

Snelle afhandeling