Bezorging & Levertijd
Product
Website

P van Helfteren

Eerste ervaring goed , maar te kort in huis voor een algemene be-oordeling

Voelde direct aangename verzachting op huid .

Francien

Jammer dat een product al een hele lange tijd niet leverbaar is. Het is voor mensen van enorm belang om hun producten tot hun beschikking te hebben en als dan zo’n lange periode een product niet... Jammer dat een product al een hele lange tijd niet leverbaar is. Het is voor mensen van enorm belang om hun producten tot hun beschikking te hebben en als dan zo’n lange periode een product niet leverbaar is heeft dat grote gevolgen

Klantenservice goed bereikbaar.

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste Francien, Wij delen u mening dat het zeer onplezierig is dat een aantal producten van AT14 al lange tijd niet leverbaar zijn. Er is een nieuwe batch van de AT14 producten in ontwikkeling. Wij... Beste Francien, Wij delen u mening dat het zeer onplezierig is dat een aantal producten van AT14 al lange tijd niet leverbaar zijn. Er is een nieuwe batch van de AT14 producten in ontwikkeling. Wij hebben echter helaas nog geen precieze datum wanneer de nieuwe batch bij ons binnenkomt. Alle mensen die dat wensen plaatsen wij op een lijst, zodat wij ze kunnen informeren wanneer de producten weer beschikbaar zijn. Als u dat wenst kunnen wij u aan deze lijst toevoegen. U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar info@dermatologie-winkel.nl.

P Pasma

Zie boven

n.v.t

n.v.t

Gonny van Vugt

Fijn dat het met brievenbuspost geleverd kan worden

Pepijn Ouwehand

Goed.

duidelijke omschrijving

Marlies Schellen-de Jong

Het is een fantastisch product, waar mijn huid heel blij van wordt!

Voedend, houdt de huid lang zacht en soepel, handige pomp dosering

Verbeterpunten

Ik weet niet zeker op er ook grotere verpakkingen zijn, maar dat zou voor thuis een fijne aanvulling zijn! Ik ben binnen 1 week door 1 verpakking heen, omdat ik vanwege mijn werk als... Ik weet niet zeker op er ook grotere verpakkingen zijn, maar dat zou voor thuis een fijne aanvulling zijn! Ik ben binnen 1 week door 1 verpakking heen, omdat ik vanwege mijn werk als sportinstructeur in het zwembad meerdere keren per dag smeer.

Truus Doeswijk

In het begin gebruikte ik Dermelzalf iedere morgen en avond op mijn gezicht rond de neus en kin en nu alleen ‘s avonds en blijft het rustig.

Bestelling komt op tijd

Elli Smit

Creme werkte na ongeveer een week. Prima.

Alles ging goed.

Els Janssen

Snel en eenvoudig te bestellen. Ik deed het via Facebook

Dat het door de brievenbus kon

F van der Werff

Vlotte levering!

WEB site kan klantvriendelijker, maar voldoet.