Bezorging & Levertijd
Product
Website

fleur mooren

Voldoet aan de verwachtingen

Geen cocamidoprpoyl en andere allergenen

Verbeterpunten

Assortiment van at14 uitbreiden met cremespoeling!!!

Niloufar Chavosh

I didn’t use it yet

Sending was fast

Christa van der Lienden

Heel positief

Zalf werkt verzachtend prikt, bijt of en irriteert niet

Werkt heel goed en klachten waren na 2 dagen verdwenen

Ronald Laloli

Geeft verlichting

Ging prima

Ger van de Geijn

AT14 gebruik ik nu 2 jaar op advies van de Allergoloog

snelle levering

Verbeterpunten

zou wel een procentuele korting willen hebben product is erg duur en ik gebruik er toch behoorlijk veel van dus vaak bestellen

hans van cleef

Echt goede zalf.is ook door mijn dermatoloog geadviseerd.mocht zovaak smeren als nodig

Is goed produkt

Verbeterpunten

Comunicatie.heb keer om korting gevraagt.omdat er onder op de bestelpagina staat ,kortingscode, en ik bestel altijd daar ,ik heb toen eens gebeld en werd toen niet altevriendelijk geantwoord.ja... Comunicatie.heb keer om korting gevraagt.omdat er onder op de bestelpagina staat ,kortingscode, en ik bestel altijd daar ,ik heb toen eens gebeld en werd toen niet altevriendelijk geantwoord.ja moest ik mij masr op de nieuws brief abboneren.en nu bij de laatste bestelling kreeg ik wel korting omdat de gezichtscreme al een halfjaar niet leverbaar was en dat de body creme een goed alternatief is.nu kan het wel.en ik koop al jaren daar spullen toen nooiiiit korting voor de trouwe vaste klant.en nu vraagje om review.omdat ik al jaren klant ben.

Gea

Ik heb last van hooikoorts en ook allergie in mijn gezicht. Daardoor heb ik een droge en aangedaan huid, vooral boven mijn bovenlip. Ik gebruik Dermel huidzalf nu een poosje en mijn huid ziet er... Ik heb last van hooikoorts en ook allergie in mijn gezicht. Daardoor heb ik een droge en aangedaan huid, vooral boven mijn bovenlip. Ik gebruik Dermel huidzalf nu een poosje en mijn huid ziet er veel mooier uit. Een Allergoloog gaf mij een proefzakje en heb daarna een tube besteld.

Ik kocht op de andere site van deze firma Nasalmel neuszalf voor mijn man en dat kon na contact in één bestelling. Deze zalf werkt ook heel goed. Goede service!

Geen.

Marijke Helfrich

Doet wat wordt beloofdnvt

Joy

DerMel verlicht mijn eczeem

Prettige website, snelle levering & kwalitatief goede producten