Bezorging & Levertijd
Product
Website

Henk

Moet het denk ik iets langer gebruiken dan nodig .. maar de werking is prima

Gewoon zoals verwacht

Jennifer Cabo

Shampoo gekocht voor milde jeuk en sinds een week nu onuithoudbare jeuk daar de shampoo mijn hoofdhuid heeft gestript! Ik draag nu al enkele dagen een olie om mijn hoofdhuid te beschermen tegen... Shampoo gekocht voor milde jeuk en sinds een week nu onuithoudbare jeuk daar de shampoo mijn hoofdhuid heeft gestript! Ik draag nu al enkele dagen een olie om mijn hoofdhuid te beschermen tegen verdere uitdroging! Aub mensen, niet gebruiken bij een droge hoofdhuid of milde jeuk of je huidbarrière wordt (nog meer) beschadigd. Ook zeer onaangename, megastroeve shampoo waarbij je lokken stroef worden. Dit kan niet liggen aan de ingrediënten die vermeld staan op de shampoo, dus ik vrees dat er niet eerlijk is geweest over de ingrediëntenlijst.

Verbeterpunten

Deze shampoo uit de handel nemen!

Beste Jennifer,
Bedankt voor uw review. Heel vervelend om te lezen dat u veel jeuk ervaart op uw hoofdhuid. Wij hebben u een mail gestuurd om samen te kijken naar het probleem.
AT14 is...
Beste Jennifer,
AT14 is ontwikkeld voor de meest kwetsbare huid. De formulering van AT14 alsook de ingrediënten zijn van hoge kwaliteit. We hanteren kwaliteitscontroles en een dermatoloog en allergoloog kijken met ons mee. Van AT14 krijgen we veel positieve feedback van de vele gebruikers die dagelijks AT14 gebruiken. Maar dit betekent niet dat AT14 voor iedereen de oplossing is. Hierom willen we samen met u erachter komen waar het aan ligt.
We horen graag van u!
Dermatologie-winkel.nl

Marquin Weel

Mijn ervaring is goede uitleg van het product netjes verpaktvlotte

Vlotte bezorging

Jeske Remmers

Ik ben al jaren een vaste klant. Ik ben zeer tevreden over hun werkwijze. Zodra een pakketje onderweg is ontvang je vrijwel meteen de track and trace vanuit hun. Daar hoef je niet naar te vragen.

Duidelijke site, fijne producten

Blijf zo doorgaan!

Yasmin Vd zee

Na het lezen van de andere reviews had ik voorafgaand veel vertrouwen in het product. Het product nu bijna drie weken in gebruik en helaas is mijn eczeem extreem verergerd. Eczeem over mijn gehele... Na het lezen van de andere reviews had ik voorafgaand veel vertrouwen in het product. Het product nu bijna drie weken in gebruik en helaas is mijn eczeem extreem verergerd. Eczeem over mijn gehele lichaam, wat ik niet meer kon verdragen en met deze zalf niet onder controle kreeg. Uiteindelijk ben ik helaas toch weer gebruik gaan maken van de hormoonzalf. Daarnaast baal ik wel dat ik al met al ongeveer 37,00 euro (2 tubes) kwijt ben aan een product wat voor mij niet gewerkt heeft.

Het product smeert goed uit, voelt prettig op mijn huid en trekt snel in.

Verbeterpunten

Ik heb goede ervaringen met de webshop, echter niet met het product wat ik besteld had.

Beste Yasmin Vd Zee,
Hartelijk bedankt voor uw review/bericht!
Graag stuur ik u een reactie met wat informatie wat mogelijk uw ervaring verklaart.
Eczeem is (zoals u weet) een...
Beste Yasmin Vd Zee,
Hartelijk bedankt voor uw review/bericht!
Eczeem is (zoals u weet) een onderliggende huidaandoening. DerMel kan deze huidaandoening niet behandelen, maar kan helpen om symptomen van jeuk en roodheid te verminderen. Bij eczeem komen er echter momenten voor dat er een opleving is in de ernst van de klachten. Op deze momenten kan het zo zijn dat DerMel inderdaad niet toereikend is om de symptomen van de aandoening te verlichten. Op zulke momenten is er helaas vaak toch een behandeling met een geneesmiddel zoals hormoonzalf nodig. Wanneer de opleving weer vermindert is, kunt u DerMel eventueel weer gebruiken voor verdere verlichting van de symptomen.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Dermatologie-winkel.nl

Wanda IJzerman

Filip Brenig

Top

Alles top

Ada Zuiddam

Ik gebruik dit middel al een langere tijd.
Ben zeer tevreden.

Snelle levering.

S.D. Nelles

Prima product en prima service en snel geleverd

Duidelijkheid en snelheid

Karin

De klachten werden alleen maar erger. Dus na een week gestopt en weer op m’n oude middeltje van de huisarts overgestapt. Niet dat dat 100% werkt maar beter dan de analcreme.

Product werkt niet.

Beste Karin,
Beste Karin,
Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat het product niet naar wens is. Onze collega heeft via mail contact met u gezocht om meer feedback op het product te ontvangen.
Team Dermatologie-winkel.nl