Bezorging & Levertijd
Website

Dirk Ketelaere

Sneller als verwacht

Kika

Fijne klantenservice en snelle reactie op vragen.

Eveline

Snelle levering, prima product, uitslag werd snel minder

Mevrouw J van der Wateren

Der -Mel is wel vet maar voor de nacht is het totaal geen probleem. Overdag gebruik ik zo weinig dat de vettigheid wel meevalt. In ieder geval sinds ik er mee ben begonnen is het als sneeuw voor de... Der -Mel is wel vet maar voor de nacht is het totaal geen probleem. Overdag gebruik ik zo weinig dat de vettigheid wel meevalt. In ieder geval sinds ik er mee ben begonnen is het als sneeuw voor de zon verdwenen. Geen jeuk meer dat is een verademing. Ik had het hoofdzakelijk in mijn gezicht. Ben heel blij dat ik er nu van af ben.

Kelly Vrieze

Snelle levering, netjes verpakt. Heldere omschrijving van het product op de website.

Anita Menting

Ik moest ff wennen aan de producten, ruiken nl niet lekker wat ik jammer vind

hans van cleef

De trouwe klant wil ook wel eens een korting.das ook klant vriendelijk .

Anna

Na het lezen van de reviews besloot ik Anamel te proberen. De zalf die ik van de dokter had gehad jeukte zo erg dat ik er niet van kon slapen. Na een paar dagen Anamel gebruiken was de jeuk weg. Top... Na het lezen van de reviews besloot ik Anamel te proberen. De zalf die ik van de dokter had gehad jeukte zo erg dat ik er niet van kon slapen. Na een paar dagen Anamel gebruiken was de jeuk weg. Top product! Overigens heb ik klantvriendelijkheid 3 sterren gekregen omdat ik daar neutraal in sta.

Bianca Talya

De producten waren makkelijk te bestellen op de website. Het zou op woensdag geleverd worden, maar was een dag later.