Bezorging & Levertijd
Product
Website

Selma Arragon

Heel tevreden,

Duidelijkheid en snelle levering. Goed product

Myra Beckmann

Dermel huidzalf: zeer tevreden. Fijne vette creme die makkelijk aan te brengen is.

duidelijk

Cora Smulders

Fijne zalf die prima werkte.

Goede service.

Nikki Vieler

Fantastisch product, website is misschien niet helemaal helder, maar zeker goed genoeg om een fantastische product mijn kant op te sturen...

Fantastisch product snel geleverd...

Verbeterpunten

Misschien iets helderder website, maar het is helder genoeg...

Marian Bakker

Prima product

Goede beschrijving

Maureen Schram

Goede en fijne ervaring

Product netjes verpakt,geen deuken inde tubes

Geen verbeterpunten

Henk

Moet het denk ik iets langer gebruiken dan nodig .. maar de werking is prima

Gewoon zoals verwacht

Nvt

Jennifer Cabo

Shampoo gekocht voor milde jeuk en sinds een week nu onuithoudbare jeuk daar de shampoo mijn hoofdhuid heeft gestript! Ik draag nu al enkele dagen een olie om mijn hoofdhuid te beschermen tegen... Shampoo gekocht voor milde jeuk en sinds een week nu onuithoudbare jeuk daar de shampoo mijn hoofdhuid heeft gestript! Ik draag nu al enkele dagen een olie om mijn hoofdhuid te beschermen tegen verdere uitdroging! Aub mensen, niet gebruiken bij een droge hoofdhuid of milde jeuk of je huidbarrière wordt (nog meer) beschadigd. Ook zeer onaangename, megastroeve shampoo waarbij je lokken stroef worden. Dit kan niet liggen aan de ingrediënten die vermeld staan op de shampoo, dus ik vrees dat er niet eerlijk is geweest over de ingrediëntenlijst.

Verbeterpunten

Deze shampoo uit de handel nemen!

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste Jennifer,
Bedankt voor uw review. Heel vervelend om te lezen dat u veel jeuk ervaart op uw hoofdhuid. Wij hebben u een mail gestuurd om samen te kijken naar het probleem.
AT14 is...
Beste Jennifer,
AT14 is ontwikkeld voor de meest kwetsbare huid. De formulering van AT14 alsook de ingrediënten zijn van hoge kwaliteit. We hanteren kwaliteitscontroles en een dermatoloog en allergoloog kijken met ons mee. Van AT14 krijgen we veel positieve feedback van de vele gebruikers die dagelijks AT14 gebruiken. Maar dit betekent niet dat AT14 voor iedereen de oplossing is. Hierom willen we samen met u erachter komen waar het aan ligt.
We horen graag van u!
Dermatologie-winkel.nl

Marquin Weel

Mijn ervaring is goede uitleg van het product netjes verpaktvlotte

Vlotte bezorging

Jeske Remmers

Ik ben al jaren een vaste klant. Ik ben zeer tevreden over hun werkwijze. Zodra een pakketje onderweg is ontvang je vrijwel meteen de track and trace vanuit hun. Daar hoef je niet naar te vragen.

Duidelijke site, fijne producten

Blijf zo doorgaan!