Jolette wils-kivits

Fijn om online de zonnebrandcreme te kunnen bestellen van Avene

Nvt

Nvt

Ma geurts

Jcm laros

Ik heb trix basic al eerder gebruikt, een paar jaar geleden, toen had ik alopesia Ariate, en dat heeft geholpen, nu wordt mijn haar wat dunner , dus vandaar dat ik het weer ga gebruiken, een... Ik heb trix basic al eerder gebruikt, een paar jaar geleden, toen had ik alopesia Ariate, en dat heeft geholpen, nu wordt mijn haar wat dunner , dus vandaar dat ik het weer ga gebruiken, een hele goede voedingssupplement.

Het werkt echt .

Die heb ik nu nog niet .

Ria Jacobs

Uitstekend!

Zeer snelle en correcte levering, ondanks Corona.

Vooral zo doorgaan.

Lot Leermakers

Duidelijk alles staat onderverdeeld

Onderverdeling per onderwerp dus sun, droge huid etc het mag van mij wel in het nederlands staan dan is het nog duidelijker en hoef je niet eerst een aantal onderwerpen te openen voordat je bij de... Onderverdeling per onderwerp dus sun, droge huid etc het mag van mij wel in het nederlands staan dan is het nog duidelijker en hoef je niet eerst een aantal onderwerpen te openen voordat je bij de juiste bent

Nederlandse vertaling

Maria

Snelheid

Nathalie Keijzer

Altijd snelle levering en goede producten

duidelijke informatie

geen verbeterpunten of tips

EngelsS

Order 46722 woensdag 15 april besteld en betaald moet nog steeds geleverd worden!!

??

.??

Reactie Dermatheek.nl:

Beste mevrouw, hier ging iets serieus mis. Heeft u met uw track en tracenummer gezien waar het pakket nu is? Wij nemen rechtstreeks met u contact op!
Met vriendelijke groet
Mirjam namens...
Met vriendelijke groet

Jeroen

Goed, slechte levering dankzij sorteersfoutje @DHL

Prijs

Andere vervoerder? Betere updates over levering

Reactie Dermatheek.nl:

Fijn dat u tevreden bent over uw pakket. Er wordt veel gevraagd van de koeriersdiensten, een foutje komt helaas voor in deze drukke tijden, maar we houden het graag voor u in de gaten! met... Fijn dat u tevreden bent over uw pakket. Er wordt veel gevraagd van de koeriersdiensten, een foutje komt helaas voor in deze drukke tijden, maar we houden het graag voor u in de gaten! met vriendelijke groet

Lemmob

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Goede info op de website

Geen waarderingsmail versturen als de bestelling nog niet is bezorgd.

Beste mevrouw
Dank voor uw berichten. Zoals gecommuniceerd is de bezorgtijd nu mogelijk langer door de drukte bij DHL. U kunt uw zending altijd volgen met het track en tracenummer.
De...
Beste mevrouw
De verzending van de uitnodigingen voor feedback over uw ervaring is niet door ons te beïnvloeden: zo blijft het uiteindelijk helemaal objectief. Jammer dat de uitnodiging eerder kwam dan uw pakket. Mijn excuses hiervoor.
met vriendelijke groet